فعال صنعت ساختمان: زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند فعال صنعت ساختمان: زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند

فعال صنعت ساختمان: زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند

فعال صنعت ساختمان: زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند ، تصمیمات در سازمان نظام مهندسی به صورت جمعی اتخاذ می شود

کد خبر: 021222002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ اسفند ۰۲ - ۹:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، فعال صنعت ساختمان: زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند ، تصمیمات در سازمان نظام مهندسی به صورت جمعی اتخاذ می شود

فعال صنعت ساختمان: زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند

فعال صنعت ساختمان: زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند
فعال صنعت ساختمان:
زنجیره های صنعت ساختمان نیازمند تعامل با یک‌دیگر هستند
ابراهیم پور، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان اظهار داشت: مجموعه صنعت ساختمان از چند زنجیره تشکیل شده و اگر یکی از این زنجیره ها دچار اختلال شود سایر زنجیره ها هم دچار چالش می شوند.
محمد ابراهیم پور صبح شنبه در نشست《 بررسی نقش دستگاه های خدمات رسان در توسعه مسکن و مطالبات فعالان این حوزه از دولت ، گفت: مجموعه صنعت ساختمان از چند زنجیره تشکیل شده و اگر یکی از این زنجیره ها دچار اختلال شود بقیه هم دچار چالش می شوند.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان و فعال صنعت ساختمان ادامه داد: انبوه سازان در صنعت ساخت فعالیت حرفه ای دارند و زمانیکه دچار مشکلات اقتصادی می شوند تبعات آن به جامعه نظام مهندسی هم وارد می شود.
ابراهیم پور با بیان اینکه تعاملات بین این زنجیره ها می تواند در حل مشکلات راهگشا باشد، تصریح کرد: تصمیمات در سازمان نظام مهندسی به صورت جمعی اتخاذ می شود.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: علت ناراحتی انبوه سازان از خدمات مجری به دلیل خدمات غیر واقعی است که گاها ارائه می گردد. زنجیره های صنعت ساختمان به هم احتیاج دارند و نیازمند تعامل هستند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۰۲
291 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0