سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آستانه انحلال با تلفیق طرح مجلس و لایحه دولت؛ قانون نظام مهندسی اصلاح می گردد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آستانه انحلال

بدنبال استعفای ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی احتمال انحلال سازمان نظام مهندسی قوت گرفت.

کد خبر: 960718003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ - ۷:۲۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، بدنبال استعفای ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی احتمال انحلال سازمان نظام مهندسی قوت گرفت.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آستانه انحلال

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آستانه انحلال

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آستانه انحلال

سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان خراسان رضوی در آستانه انحلال

شنیده ها حاکیست مهندس کامران بدنبال فشارهای ناشی از کارشکنی عده‌ای از اعضای هیات مدیره به قصد تخریب، نامه استعفای خود را به سازمان ارایه نمود.
این در حالیست که طی ۱ سال گذشته رئیس سازمان مذکور ۳ نوبت عوض شد که دو تای آن استعفا بود و یکی از آن‌ ها اتمام مدت ریاست و خودداری از قبول مجدد ریاست سازمان بود.
این ۳ تن عبارتند از مهندس سیفی که بعد از اتمام دوره ریاست دیگر بر این کرسی ننشست، مهندس توتونچی که استعفا داد و اکنون نیز با استعفای مهندس کامران عملا سازمان فاقد پست ریاست شده است.
به گفته برخی از عضوهای نظام مهندسی، مهندس کامران بعد از نوشتن نامه استعفا، پیش از پذیرش آن، از حضور در سازمان خودداری کرده و تنها برای برای جلوگیری از اخلال در روند جاری سازمان به امضای چک ‌ها بسنده کرده است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آستانه انحلال

یک منبع موثق بیان کرد: برخی عضوهای هیات رییسه با انتقال اطلاعاتی غلط به تهران در صدد شانتاژ و جو سازی علیه مهندس حسین کامران بارها برآمده ‌اند.
وی گفت: مهندس کامران پایه گذار سازمان مهندسی بوده ولی با سهم خواهی و زیاده خواهی برخی از نیروهای تازه وارد، در هفتاد سالگی پس از چند دهه تجربه بدنبال کار شکنی‌ ها و رفتارهای خارج از شئونات عده ‌ای از اعضای هیات مدیره به عارضه قلبی مبتلا و عطای خدمت به جامعه مهندسی را به لقایش بخشید.
وی افزود: اکنون سازمان در آستانه فروپاشی و اعمال ماده بیست و شش قرار گرفته است.
لازم به ذکر است بر اساس ماده بیست و شش قانون نظام مهندسی چنان چه سازمان منحل شود امور تصمیم گیریهایی که بعهده سازمان بوده، توسط اداره کل مسکن و شهرسازی انجام می‌ گیرد.
منبع : قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۹۶
1518 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0