مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده

مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده

مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده ، با حضور جهانگیر احسانی ریاست سازمان و کهزادی نایب رییس سازمان برگزار شد

کد خبر: 020309009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۰۲ - ۱۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده ، با حضور جهانگیر احسانی ریاست سازمان و کهزادی نایب رییس سازمان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده

مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده
مراسم تودیع و معارفه مسولین نمایندگی های نظام مهندسی شهرستانهای بهمئی و لنده با حضور جهانگیر احسانی ریاست سازمان و کهزادی نایب رییس سازمان و مسولین محلی شهرستان بهمئی معاون عمرانی فرماندار، رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان و اعضا شورای شهر برگزار شد.
در این مراسم، زهرا فردایی مقدم کارشناس ارشد معماری و عضو سازمان به عنوان مسول نمایندگی لیکک و امین اله شفاهی به عنوان مسول نمایندگی نظام مهندسی شهر لنده معرفی شدند. هم‌چنین از مسولین اسبق این نمایندگی ها تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم، احسانی ضمن آرزوی موفقیت برای مسولین نمایندگی ها به تبیین وظایف نمایندگی ها پرداخت و بیان کرد: ناظرین وظیفه مسولیت و صیانت از حقوق مردم به عنوان جامعه هدف را به عهده دارند و این امر فقط با حضور مستمر و موثر در پروژه ها و انجام نظارت کیفی و دقیق از شروع تا پایان دوره میسر می شود. هم‌چنین ریاست سازمان به مهندسین گوشزد کرد که نظارت دقیق مهندسین براساس مباحث مقررات ملی ساختمان از وظایف ذاتی مهندسین است. عدول و تخطی از این اصول می تواند عواقب جبران ناپذیری هم برای مردم و هم برای مهندسین داشته باشد.
احسانی تاکید کرد: حفظ احترام و جایگاه مهندسین و رعایت صلاحیت و ظرفیت کاری مهندسین جهت رعایت عدالت و و جلوگیری از تضییع حقوق مهندسین سرلوحه کار نمایندگی ها قرار گیرد.
ریاست سازمان گریزی به بحث آزمایشگاه‌های بتن و مکانیک خاک زدند و تاکید کرد، برآورده نمودن حداقل های مباحث مقررات ملی در نمونه برداری ها باید رعایت شود.
در این مراسم، کهزادی نیز ضمن آرزوی توفیق برای مسولین جدید و تشکر از مسولین اسبق نمایندگی ها احترام به حقوق شهروندی و جامعه مهندسی را سرلوحه کار نمایندگی ها دانست و هم‌چنین تاکید کرد: رعایت ظرفیت ها و صلاحیت ها و اعمال قانون تعارض منافع از مهمترین وظایف نمایندگی ها است. هم‌چنین ایشان از مسولین شهر لیکک خواستند طرح توسعه شهری و ظوابط اجرایی طرح تفضیلی را در راس برنامه های خود قرار دهند و در جهت رعایت داشتن سیما و منظر شهری زیبا و رعایت خط آسمان شهر ،رعایت اشرافیت و محرمیت در ساخت و سازها به ویژه در بازشوها و هم‌چنین در مورد رعایت ضوابط پارکینگها تلاش کنند، چرا که هدف جامعه مهندسی از نگاه شهرسازی ساخت یک زیستگاه انسانی تاب آور با تاکید بر امنیت، زیبایی بصری و رعایت اصول فنی شهرسازی است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۰۲
267 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0