پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع) پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع)

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع)

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع) ، و روز پدر صادر شد. متن پیام رامین کرمی به شرح ذیل است

کد خبر: 001128004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ بهمن ۰۰ - ۱۱:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع) ، و روز پدر صادر شد. متن پیام رامین کرمی به شرح ذیل است

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع)

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع)
پیام تبریک رامین کرمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر
رامین کرمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با صدور پیامی، سالروز ولادت امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام رامین کرمی به شرح ذیل است:
علی‌ ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را که به ماسوا فکندی همه سایه هما را
دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین به علی شناختم من به خدا قسم خدا را
فرا رسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت خجسته مولود کعبه و نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین امام علی (ع) که سرچشمه زلال امامت، حقیقت، شجاعت، صداقت و عدالت و یاور راستین و همیشگی پیامبر اعظم (ص) در ترویج تعالیم دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی آن بودند و هم‌چنین بزرگداشت روز پدر را به همه عزیزان صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.
نامگذاری ارزشمند و نیکوی ولادت امام علی (ع) به عنوان روز پدر، نشان از جایگاه رفیع و شامخ پدر در فرهنگ میهن اسلامی‌مان دارد و این روز خجسته، فرصت ارزنده‌ای برای تجلیل و تکریم و قدردانی از پدران فداکار و مهربان می‌باشد.
ضمن آرزوی رحمت واسعه الهی برای تمام پدران درگذشته، همه عزیزان را به تکریم و مهربانی و محبت خالصانه نسبت به پدران‌شان، یادآوری می‌نمایم.
امیدوارم همگان با سرلوحه قرار دادن سیره زندگی و منش والای اخلاقی امیرالمؤمنین در مراحل مختلف زندگی و شئون کار و خدمت صادقانه و بدون منت به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه الطاف حضرت حق از رهروان صدیق و راستین آن امام همام باشیم.
اینجانب با تبریک مجدد سالروز ولادت امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر به همه مهندسان و اعضای گرانقدر سازمان و ملت شریف ایران بهروزی، سلامتی و سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.
رامین کرمی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ بهمن ۰۰
430 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0