پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت روز جهانی زنان مهندس پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت روز جهانی زنان مهندس

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت روز جهانی زنان مهندس

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت روز جهانی زنان مهندس ، صادر شد. در جهان چیزی گران بهاتر از انسان و در انسان چیزی گران بهاتر از اندیشه نیست

کد خبر: 010409007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ تیر ۰۱ - ۹:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت روز جهانی زنان مهندس ، صادر شد. در جهان چیزی گران بهاتر از انسان و در انسان چیزی گران بهاتر از اندیشه نیست

آریان مهر به مناسبت روز جهانی زنان مهندس، طی پیامی این روز را به همه ی بانوان پرتلاش عرصه ی مهندسی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت روز جهانی زنان مهندس

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت روز جهانی زنان مهندس
علیرضا آریان مهر ریاست سازمان ،فرارسیدن روز جهانی زنان مهندس را طی پیامی به همه ی جامعه ی مهندسی زنان بخصوص بانوان مهندس فهیم استان لرستان، تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل است :

در جهان چیزی گران بهاتر از انسان و در انسان چیزی گران بهاتر از اندیشه نیست، بعد از عظمت هستی و زیبایی های خالق آنچه ساخته بشر است و نظرها را به خود جلب می نماید، حاصل اندیشه و فکر مهندس است.

شکوه هر سرزمین مدیون دست های توانای مهندسان است.

علیرضا آریان مهر گفت : زنان بخش مهمی از نیروی کار مهم مهندسی در جهان را تشکیل می دهند ، اگرچه هنوز فضای زیادی برای رشد وجود دارد، بنابر آمارهای ارائه شده از سوی اطلاعات اداره آمار که نشان می دهد نسبت مهندسان زن درجهان در ۲۰ سال گذشته بیش از دو برابر شده است ، از ۵٪ در سال ۲۰۰۰ به ۱۲٪ در سال ۲۰۲۰ رسیده است، یعنی آینده ی روشنی پیشروی جامعه ی مهندسی زنان خواهد بود.

در ادامه آریان مهر با اشاره به اینکه : البته که بعضی از مردم، مهندسی را یک کار مردانه می دانند اما چنانچه در بخش گوناگون جامعه ی جهانی مشاهده میکنیم با ورود خانم ها به عرصه های مختلف پیشرفت های بزرگی را پدید آورده اند،روز جهانی زنان مهندس به ما یادآوری می کند که مهندسی مختص مردان نیست. در واقع روزی است که در آن زنان اقدامات بسیار بزرگی که در علم مهندسی انجام داده اند و در حال اتفاق است را به همگان نشان می دهند.

آریان مهر گفت: امروز روز جهانی زنان مهندس (INWED) است ، روزی که از زنان سخت کوش مهندسی در سراسر جهان تجلیل می شود. روز جهانی زنان مهندس یک کمپین آگاهی رسانِ بین المللی است که زنان مهندس را به مردم دنیا می شناساند و تمرکز آن روی فرصت های شغلی اعجاب انگیز برای خانم ها در این حوزه است. در این روز دستاورد های شگفت انگیز که زنان مهندس در کل جهان به دست آورده اند را جشن می گیرند،سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان خانه ای اصلی قشر بانوان مهندس ساختمان ، همیشه و در تمام مراحل پیشرفت و تحقق آرمان های خانم های مهندس در کنار آنها خواهد بود و به عنوان حامی اصلی گامهای استوار بانوان سرزمینمان در عرصه‌ی مهندسی حمایت خود را اعلام میدارد. و این روز را به آنها که راحتی و آسایششان را فدا میکنند ، نهایت فداکاری و پشتکار را از خود نشان میدهند تا باعث اتفاق افتادن چیزهای جدید بشوند، که کسانی نیستند جز مهندسان تبریک عرض میکنیم.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۱
446 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید