لزوم تقویت اعتماد در جامعه در جهت تثیبت جایگاه سازمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسیت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تبریک گفت و بیان کرد: این روز فرصتی است تا قدردان همراهی و همیاری بانوانی باشیم که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده ، در جامعه نیز دوشادوش مردان در راه توسعه و پیشرفت قدم برداشته و از هیچ کوششی فروگذار نیستند .

کد خبر: 961218007 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ - ۱:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تبریک گفت و بیان کرد: این روز فرصتی است تا قدردان همراهی و همیاری بانوانی باشیم که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده ، در جامعه نیز دوشادوش مردان در راه توسعه و پیشرفت قدم برداشته و از هیچ کوششی فروگذار نیستند .

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران بمناسیت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران متن پیام به شرح ذیل میباشد.
بسمه تعالی
همزمان با نزدیک شدن ایام سال نو، بهارمان رنگ و بویی فاطمی گرفته و بهار طبیعت با ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا (سلام الهه علیها) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر به یک دیگر پیوندی بی بدیل خوره اند.
فرا رسیدن میلاد باسعادت دختر رسول خدا و سرور بانوان دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (سلام الهه علیها) فرصتی است تا قدردان همراهی و همیاری بانوانی باشیم که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده ، در جامعه نیز دوشادوش مردان در راه توسعه و پیشرفت قدم برداشته و از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در حال حاضر دارای بیش از شش هزار بانوی عضو متخصص و فرهیخته میباشد که از ویژگیهای بارز این بانوان در کنار دانش و تخصص، صداقت و تعهد است که طبق این ویژگیها حضور آن ها در همه عرصه ها بارز است و میتوان از این توانایی و پتانسیل در جامعه استفاده کرد.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی، ضمن تبریک و شادباش سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن به یکایک زنان و مادران غیور این سرزمین بویژه بانوان جامعه مهندسی استان مازندران ، امید دارم همه ما با پیروی از زلال معنویت و منش زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) به زیباترین افقهای زندگی در خانواده و جامعه دست یابیم .
از خداوند متعال مسئلت دارم در سالی که پیش روست با مشارکت بیش از گذشته، بانوان مهندس استان در خدمت به اجتماع و ارتقائ کیفی ساخت وساز بیش از گذشته، موفق و سربلند باشیم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۶
837 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0