رئیس سازمان نظام مهندسی خرسان شمالی درباره تاریخ و محورهای همایش اعلام کرد

اعلام محورهای همایش زلزله، مدیریت بحران و دورنمای آینده در خراسان شمالی توسط رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی محورهای همایش زلزله، مدیریت بحران و دورنمای آینده در استان را اعلام کرد. ناپایداری‌های زمین در زلزله، به‌سازی لرزه‌ای سازه‌های موجود، اثرات ساختگاه در طرح لرزه‌ای، هشدارهای پیش از وقوع و آموزش همگانی، طراحی و ساخت‌وساز در حوزه نزدیک گسل، مدیریت بحران و امداد و نجات بعد از وقوع زلزله از محورهای همایش زلزله، مدیریت بحران و دورنمای آینده در خراسان شمالی است. استان خراسان شمالی در وقوع سیل و زلزله جزو پنج استان حادثه‌خیز است.

کد خبر: 5281 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ دی ۹۵ - ۲:۲۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی محورهای همایش زلزله، مدیریت بحران و دورنمای آینده در استان را اعلام کرد.

اعلام محورهای همایش زلزله مدیریت بحران دورنمای آینده

همایش زلزله مدیریت بحران دورنمای آینده

اعلام محورهای همایش زلزله مدیریت بحران دورنمای آینده

علی‌اکبر رمضانی امروز اظهار کرد: ناپایداری‌های زمین در زلزله، به‌سازی لرزه‌ای سازه‌های موجود، اثرات ساختگاه در طرح لرزه‌ای، هشدارهای پیش از وقوع و آموزش همگانی، طراحی و ساخت‌وساز در حوزه نزدیک گسل، مدیریت بحران و امداد و نجات بعد از وقوع زلزله از محورهای همایش زلزله، مدیریت بحران و دورنمای آینده در خراسان شمالی است.

وی فناوری‌های نوین در مدیریت بحران خطرپذیری بحران، کاربرد فناوری‌های نوین در طراحی و ساخت لرزه‌ای، ارزیاب تاب‌آوری شریان حیاتی در برابر زلزله، تکتونیک لرزه‌ای، گسل‌های فعال و تحلیل خطر زلزله، آسیب‌پذیری لرزه‌ای سازه‌های ویژه اعم از سد، پل، تونل، دکل را از دیگر محورهای همایش زلزله مدیریت بحران و دورنمای آینده در خراسان شمالی عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی با بیان اینکه این همایش هفتم بهمن امسال برگزار خواهد شد تصریح کرد: آخرین‌ مهلت ارسال مقالات اول بهمن‌ماه خواهد بود.

به گفته وی با توجه به زمین‌لرزه خیز بودن خراسان شمالی اهمیت برگزاری این‌گونه همایش‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی گفت: همایش زلزله، مدیریت بحران و دورنمای آینده در استان با همکاری دستگاه‌های مختلف ازجمله استانداری و نظام‌مهندسی ساختمان برگزار می‌شود.

استان خراسان شمالی در وقوع سیل و زلزله جزو پنج استان حادثه‌خیز است. تاکنون زلزله‌های ویرانگری در این خطه ازجمله در سال ۱۳۷۵ روی‌ داده که خسارت‌های زیادی را به بار آورده است. کپه‌داغ و باغان ازجمله گسل‌های استان خراسان شمالی هستند.

اعلام محورهای همایش زلزله مدیریت بحران دورنمای آینده

منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۵
1289 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0