همایش تجلیل و بزرگداشت

باتلاش مجمع مهندسان خیر استان اردبیل همایش تجلیل و بزرگداشت مهندسان خیر و نمونه استان برگزار گردید.

همایش تجلیل و بزرگداشت از مهندسان خیّر و نمونه مجمع مهندسین خیر و مرکز نیکوکاری جامعه مهندسان استان اردبیل در سالن همایش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار گردید.

کد خبر: 9483 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ اسفند ۹۵ - ۱۲:۱۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،همایش تجلیل و بزرگداشت از مهندسان خیّر و نمونه مجمع مهندسین خیر و مرکز نیکوکاری جامعه مهندسان استان اردبیل در سالن همایش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار گردید.همایش تجلیل و بزرگداشت مهندسان خیر و نمونه استان

همایش تجلیل و بزرگداشت مهندسان خیر و نمونه استان

همایش تجلیل و بزرگداشت مهندسان خیر و نمونه استان

همایش تجلیل و بزرگداشت مهندسان خیر و نمونه استان

همایش تجلیل از مهندسان خیّر و نمونه مجمع مهندسان خیر و مرکز نیکوکاری جامعه مهندسان استان اردبیل با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مسئولان سازمان های بسیج مهندسین، مسئولان سازمان های نظام مهندسی، مدیران عامل موسسات خیریه استان و جمعی از مهندسان و خیرین نوعدوست در سالن همایش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزارگردید.

ایرج فتحی جلفا مدیر عامل مجمع مهندسان خیّر استان در این مراسم، ضمن خوش آمدگویی و عرض خیر مقدم به ارائه گزارشی کامل از عمل کرد و برنامه های این مجمع پرداخته و همه سازمان ها و ارگان های مربوطه را به هم کاری هرچه بیش تر در زمینه بنای مسکن محرومان و خدمات به نیازمندان جامعه دعوت کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در این گردهمایی ضمن تقدیروتشکر از عمل کرد مجمع مهندسان خیّر به آثار انجام کارهای خیر توسط مهندسان در جامعه پرداخته و این خدمترسانی را بهترین فرصت برای جامعه خدوم مهندسی اردبیل دانست.

شعر خوانی توسط بختیاری و تجلیل وگرامیداشت از بیست نفر از مهندسان خیّر و نمونه مجمع مهندسان خبر و مرکز نیکوکاری جامعه مهندسی استان اردبیل از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

 

منبع: خبرگزاری بسیج

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۵
1362 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0