همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز

همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز

همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز ، با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین در سازمان نظام مهندسی برگزار گردید

کد خبر: 020918018 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۰۲ - ۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز ، با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین در سازمان نظام مهندسی برگزار گردید

همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز

همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز
برگزاری همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز
همایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین در سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.
در این همایش که با حضور اعضای هیئت مدیره، سردارآتانی فرمانده سپاه صاحب الامر، رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری، مسئولین استانی و جمع کثیری از مهندسین سازمان برگزار گردید، توسط اساتید فرهیخته در مورد کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان توضیحاتی ارائه شد.
در ابتدای همایش، کلهر عضو هیئت مدیره سازمان ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد، آموزش یکی از ارکان مهم سازمان نظام مهندسی است که با محوریت آموزش مهندسین، این سازمان تشکیل شده است. سازمان دارای رکن‌های متفاوتی از قبیل نظارت بر عملکرد مهندسان، توزیع عادلانه‌ی کار و موارد دیگر که یکی از رکن‌های اصلی آموزش میباشد، موضوع آموزش در سنوات گذشته در سازمان نظام مهندسی معمولا به صورت آموزش آکادمیک دنبال می‌شد و همان مواردی که در دانشگاه‌ها می آموختیم مجدداً در دوره های آموزشی و در همایش‌ها عنوان می‌شد و گویی تکرار مکررات بود. در این دوره از هیت مدیره اهتمام اعضای هیات مدیره بر روی آموزش‌های کاربردی و عملی بود.
وی ادامه داد؛ به واسطه‌ی همین رویکرد سعی کردیم از اساتید برجسته‌ی کشوری در دوره ها و در همایش ها استفاده نمائیم و از خود نویسندگان کتاب‌های آموزشی و نویسندگان آیین‌نامه‌ها و مباحث ساختمانی به عنوان اساتید بهره مند شویم و به همین منظور تا کنون موفق شده ایم دوره ها و همایشهای زیادی را برای اعضای سازمان برگزار نمائیم که در این راه نیز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری همکاری های خوبی با سازمان داشته است.
سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد؛ زمانی که جنگ شروع شد ما مهندسی جنگ نداشتیم و خوشبختانه عده‌ای از اهل فن و تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی به عنوان بسیجی وارد شدند که توانستند با تخصص و تجربیات خوبی که داشتند در سرنوشت جنگ تحمیلی تاثیرگذار باشند و هرچه که جنگ جلوتر رفت این ظرفیت علمی مهندسی کاملا محسوس بود و یکی از شاهکارهای آن زمان پل خیبربود.
وی ادامه داد، هنر شما مهندسان در دوران پرافتخار دفاع مقدس بسیار کارآمد و موثر بود و ما بخش اعظمی از پیروزی‌های کشور را مدیون همین اهل علم هستیم و تنها کسی که در این کشور با تمام باور و اعتقاد، از علم دفاع می‌کند شخص مقام معظم رهبریست، توصیف ایشان از علم به این شکل است که می‌فرماید که اگر قرار است سلطان شویم باید سلطان علم باشیم، سلطان علم باشیم همه چیز تحت سیتره ماست. ما البته چیزی بعنوان اخلاق و کرامت داریم و همین امر موجب شده تا بتوانیم کشوری سربلند و سرافراز داشته باشیم.
در ادامه همایش، هاشمی و گرجی از اساتید و فرهیختگان استان به صورت جداگانه با ارائه پنل‌های آموزشی مطالبی را در مورد کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساختمان با رویکرد نظام ارزشیابی ساختمان‌های پایدار سبز ارائه کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۰۲
653 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0