مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند اختتامیه جشنواره کودک

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره کودک و مقررات ملی با نام شهر دوستدار کودک

آیین اختتامیه نخستین جشنواره کودک و مقررات ملی ساختمان با نام شهر دوستدار کودک در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار گردید.

کد خبر: 960616001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ شهریور ۹۶ - ۷:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،آیین اختتامیه نخستین جشنواره کودک و مقررات ملی ساختمان با نام شهر دوستدار کودک در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار گردید.برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره کودک و مقررات ملی

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره کودک و مقررات ملی

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره کودک و مقررات ملی با نام شهر دوستدار کودک

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره  کودک و مقررات ملی با نام شهر دوستدار کودک

در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره سازمان،سرپرست شهرداری گرگان و هیات همراه، اعضای شورای شهر گرگان، مدیرهای اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مهندسین و کودکان شرکت کننده و مربیان آنها برگزار گردید،
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت:
توجه به حقوق کودکان در موضوع شهرسازی آنقدر دارای اهمیت است که در دو اجلاس سازمان ملل متحد بر توجه ویژه به کودکان در برنامه ریزی شهری تاکید شده است.
وی افزود: در مصوبات شورای عالی شهرستان های کشور نیز به این به موضوع مهم اشاره شده و باید این هدف تحقق یابد.

او ادامه داد: مهم ترین وظیفه سازمان اجرای کامل مقررات ملی ساختمان است که با انجام این کار شهرها و محیط شهری برای کودکان خسته کننده نخواهد بود.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: اکنون کودکان ما زندگی خود را منطبق با افکار بزرگ ترها و برنامه ریزیهای نامناسب طی میکنند که این مساله در آینده سبب خواهد شد، جامعه ای با کم ترین خلاقیت، اعتماد به نفس و پویایی داشته باشیم.


دبیر این جشنواره نیز در حاشیه آیین افزود: تعداد صد و بیست اثر توسط کودکان پنج الی  دوازده سال به دبیرخانه فرستاده شد که بر اساس تصمیم هیات برگزاری مقرر گردید، از همه شرکت کنندگان تقدیر صورت گیرد.

برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره کودک و مقررات ملی

صابر مناجاتی عنوان کرد: این جشنواره در شرق استان به محوریت گنبد هم  انجام گردید و آیین اختتامیه آن هم نیز هفته آینده در گنبد برگزار خواهد شد.
این آیین که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، مسابقه، اجرای سرود توسط کودکان هم راه بود از همه کودکان شرکت کننده و مربیان آنها هم  تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است این برنامه با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، اداره کل راه وشهرسازی استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و کانون دوستداران کودک برگزار شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرام برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ شهریور ۹۶
1072 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0