برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی) برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی)

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی)

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی) ، صورت می گیرد. لازم به ذکر است آزمون ورود به حرفه مهندسان در سایر رشته ها در روزهای ۴شنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد

کد خبر: 010423009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ تیر ۰۱ - ۱۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی) ، صورت می گیرد. لازم به ذکر است آزمون ورود به حرفه مهندسان در سایر رشته ها در روزهای ۴شنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی)

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی)
آزمون ورود به حرفه مهندسان، رشته معماری (صلاحیت طراحی) برگزار می گردد
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان مختص رشته معماری (طراحی) در روز ۵ شنبه بیست و سوم تیر ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
علی فخرانی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (طراحی) به صورت هماهنگ و هم‌زمان در روز پنج‌شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در چهار حوزه در شهرهای بجنورد و شیروان برگزار می شود.
فخرانی ادامه داد: داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت شانزده روز دوشنبه مورخ بیستم تیر ماه سال جاری تا روز ۴شنبه مورخ بیست و دوم تیرماه سال‌جاری به سامانه ثبت نام آزمونها به نشانی inbr.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.
وی افزود: این آزمون در چهار حوزه که سه حوزه در شهر بجنورد در دانشگاه های آزاد، پیام نور و آموزشکده دختران انقلاب و یک حوزه در شهر شیروان در محل دانشگاه آزاد در روز پنج‌شنبه بیست و سوم تیر ماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است آزمون ورود به حرفه مهندسان در سایر رشته ها در روزهای ۴شنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۰۱
298 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0