برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم ، صورت خواهد گرفت. حدنصاب قبولی در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های مختلف پنجاه درصد کل نمره آزمون‌های مربوط است

کد خبر: 020719002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر ۰۲ - ۸:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم ، صورت خواهد گرفت. حدنصاب قبولی در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های مختلف پنجاه درصد کل نمره آزمون‌های مربوط است

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم
رئیس سازمان نظام مهندسی قم بیان کرد؛
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و یازده نفر در قم در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری خبر داد.
امین مقومی با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، ادامه داد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ مهرماه در دانشگاه قم برگزار می‌گردد.
مقومی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، گفت: در مجموع ۳ هزار و ۱۱۲ نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۴۱ نفر خانم و ۲ هزار و ۵۷۱ آقا هستند.
وی با بیان اینکه حدنصاب قبولی در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های مختلف پنجاه درصد کل نمره آزمون‌های مربوط است، تصریح کرد: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی قم اظهار داشت: در رشته عمران، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری آزمون‌های محاسبه و نظارت برگزار می‌گردد و علاوه بر آن در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک و برق آزمون اجرا نیز خواهیم داشت.
مقومی گفت: آزمون رشته‌های نظارت عمران، شهرسازی و نقشه برداری، ترافیک و نظارت معماری در صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه برگزار و آزمون‌های اجرای رشته‌های معماری، عمران و مکانیک و نظارت رشته‌های مکانیک و برق عصر روز پنج‌شنبه ۲۰ مهر ماه برگزار می‌گرد.
وی گفت: آزمون محاسبات رشته عمران، طراحی رشته‌های مکانیک و برق و هم‌چنین آزمون ارزیابی طرح و اجرای بهسازی، و آزمون طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان نیز صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می‌گردد.
مقومی ادامه داد: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت کنند.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مهر ۰۲
147 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0