انعقاد پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن انعقاد پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن

انعقاد پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن

انعقاد پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن ،تولید و تجارت صورت گرفت. یک موضوعی که امسال در دستور کار اصلی و از برنامه های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است، فعال کردن معادن غیر فعال است

کد خبر: 990320006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ - ۹:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انعقاد پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن ،تولید و تجارت صورت گرفت. یک موضوعی که امسال در دستور کار اصلی و از برنامه های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است، فعال کردن معادن غیر فعال است

انعقاد پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن
انعقاد پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت بیان کرد: امسال تاکنون حدود پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد میان وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن منعقد گردیده است.
داریوش اسماعیلی در نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، با عرض تبریک به تقی نبئی «رییس جدید سازمان نظام مهندسی معدن»، اظهار داشت: بعنوان معاون معدنی وزارت صمت و هم‌چنین بعنوان عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن، آمادگی همراهی کامل با ایشان را دارم.
اسماعیلی ادامه داد: این سازمان با توجه به توانایی فنی و تخصصی که دارد می ‌تواند همکاری تنگاتنگی با وزارتخانه داشته باشد، خود را عضو سازمان نظام مهندسی معدن می‌ دانم و از این سازمان می‌ خواهم که به ما کمک کنند، چرا که موفقیت هر یک از ما موفقیت دیگری نیز هست.
وی اظهار داشت: در سال نود و نه، بین وزارت‌خانه و سازمان چیزی در حدود پانزده تا بیست میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است و امیدوار هستیم که سازمان با همت و دقت و سرعت بیشتری کارها را جلو ببرد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت تصریح کرد: یک موضوعی که امسال در دستور کار اصلی و از برنامه های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است، فعال کردن معادن غیر فعال است.

اسماعیلی گفت: در کشور چیزی در حدود چهار هزار و چهارصد، معدن غیر فعال داریم و معتقد هستیم بخش قابل توجهی از این معادن پتانسیل فعال شدن را دارند.
وی افزود: امسال اعتبار صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت ‌های معدنی را افزایش داده‌ایم و هم‌چنان درصدد پیشبرد آن در بحث اکتشاف، استخراج، فناوری و تجهیزات هستیم و در همین راستا درخواستمان از سازمان نظام مهندسی معدن این هست که در این مبحث بسیار فعال باشند و به ما کمک کنند تا به امید خدا امسال حداقل هزار مورد از این معادن را فعال کنیم.
لزوم هوشمندسازی معادن کشور

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در خاتمه خاطر نشان ساخت: همان‌طوری که در برنامه مدون شش ساله سازمان که در سال نود و هشت، به تصویب رسیده است، به بحث هوشمند سازی توجه ویژه ای شده است، خواهش من نیز از سازمان همین هست که با یک برنامه مدون با قدرت در این بحث جلو برود.

منبع: فصل اقتصاد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۹۹
455 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0