انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین و نظام مهندسی انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین و نظام مهندسی

انعقاد تفاهم نامه ۳ جانبه میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین و نظام مهندسی

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین و نظام مهندسی ، صورت گرفت. جهت شکوفا شدن بنگاه‌ های اقتصادی، مسائل و مشکلات شناسایی و مرتفع می ‌شود

کد خبر: 991227002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ - ۹:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انعقاد تفاهم نامه ۳ جانبه میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین و نظام مهندسی ، صورت گرفت. جهت شکوفا شدن بنگاه‌ های اقتصادی، مسائل و مشکلات شناسایی و مرتفع می ‌شود

 

انعقاد تفاهم نامه ۳ جانبه میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین و نظام مهندسی

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین و نظام مهندسی
تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت فارس، بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر و سازمان نظام مهندسی این استان جهت توسعه فعالیت ‌های اقتصادی، اشتغالزایی و سرمایه گذاری در سطح استان فارس منعقد گردید.
حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در جلسه شورای عالی هیئت اندیشه ورز مهندسین صنعتی فارس با بیان این که سازمان بسیج مهندسین صنعتی بعنوان یکی از بازوان توانمند در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نقش موثری را ایفا می ‌کند، ادامه داد: خوشبختانه ارتباط مستمر و تنگاتنگی میان این سازمان و بسیج مهندسین صنعتی استان بر قرار است تا با شناسایی موانع، تمامی مشکلات را عارضه یابی و حل و فصل کند.
وی با اشاره به عملکرد مثبت این نهاد تصریح: همان طور که می‌ دانیم نیرو‌های بسیج نقش موثر و ویژه‌ای را در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده و در حال حاضر نیز با هزینه کرد مستقیم خود با توان و قدرت بیشتری جهت آمایش سرزمین و بهبود واحد‌های صنعتی و معدنی به صورت علمی و عملی فعالیت دارند.
پایش صنایع و معادن راکد و نیمه راکد
رئیس صمت فارس ضمن ارائه گزارش در زمینه توسعه فعالیت ‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در سطح استان، ادامه داد: در راستای افزیش تولید، هم افزایی و اشتغالزایی هرچه بیشتر تفاهم‌نامه همکاری میان این سازمان، بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر فارس و سازمان نظام مهندسی معدن منعقد شد.
وی با عنوان اینکه با همکاری بسیج مهندسین صنعتی پایش و عارضه یابی صنایع و معادن راکد و نیمه راکد صورت پذیرفته، گفت: هدف از این تفاهم نامه استفاده از دانش و تخصص فنی گروه‌ های سازماندهی شده و تعامل و همکاری در زمینه ‌های مختلف صنایع و معادن است.
وی تصریح کرد: هم اکنون ارائه خدمات مهندسی و مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های (عملیاتی، تحقیقاتی، پژوهشی و …)، کمک به زنجیره تولید توسط مهندسین بسیجی و شرکت ‌های بسیج مهندسین در حال انجام است.
پایش و عارضه یابی پانصد و چهارده واحد تولیدی
ایزدی با عنوان اینکه جهت شکوفا شدن بنگاه‌ های اقتصادی مسائل و مشکلات شناسایی و مرتفع می ‌شود، تصریح کرد: شورای عالی اندیشه ورز از آذر ماه امسال با سی و پنج مشاور تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون پانصد و چهارده واحد را مورد پایش و عارضه یابی قرار داده است.
رئیس صمت فارس به برطرف کردن مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این که تسهیلات مورد نیاز صد و چهار واحد تولیدی فراهم شده، با مرتفع شدن زیرساخت‌ های لازم مسئله کمبود آب، برق و شبکه فاضلاب دویست و چهل واحد تولیدی برطرف شده است.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اهدا لوح تقدیر از حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بعنوان رئیس شورای عالی سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس تشکر و قدردانی کرد.
در این جلسه تفاهم نامه مشترک میان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، نظام مهندسی معدن و سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس به مدت ۳ سال منعقد گردید و گزارش اقدامات طرح “صنعت یار” و “معدن یار” بسیج مهندسین نیز ارائه گردید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۹
1045 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0