انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان یزد انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان یزد

انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان یزد

انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان یزد ، صورت گرفت. ایجاد فرآیند کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در مجتمع کاریزبوم یزد الزامی است

کد خبر: 000426004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تیر ۰۰ - ۹:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان یزد ، صورت گرفت. ایجاد فرآیند کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در مجتمع کاریزبوم یزد الزامی است

انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان یزد

انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان یزد
انعقاد تفاهم نامه با کاریزبوم، گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با مجتمع کاریزبوم موسسه کوثر جهت ارائه خدمات طراحی، نظارت و اجرا بیان کرد: این تفاهم‌نامه گامی مثبت در راستای کیفی سازی ساخت و سازهای استان است.
علی اصغر زحمتکش در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با موسسه کوثر که با حضور مدیرعامل موسسه کوثر و مدیران مربوطه در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید، با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر سازمان نظام مهندسی با شهرداری یزد و عنوان این که اجرای سامانه صدور مکانیزه پروانه ساختمان بدون حضور فیزیکی مالک در شهرداری یزد، فرآیند پیچیده ای داشت اظهار کرد: از سامانه ای که ارتباط غیرحضوری و سیستمی سازمان و شهرداری را ممکن می ‌کند، در این هفته رونمایی گردید و از این پس می بایست شرایط فیزیکی و دستی و کاغذی صدور پروانه بعد از یک زمان مشخص بطور کامل برداشته شود.
زحمتکش با اشاره به ضرورت ایجاد فرآیند کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در مجتمع کاریزبوم یزد، گفت: با انعقاد تفاهم نامه اخیر، این مهم میتواند محقق گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: در حال حاضر سامانه صدور مکانیزه پروانه ساخت به طور کامل در سازمان نظام مهندسی جا افتاده و زیرساخت ‌های آن آماده است و امضاهای دیجیتال، فرم تعهد طراحی و فرم تعهد نظارت و نقشه ها در سامانه شهرداری بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام می ‌شود.
زحمتکش با تقدیر از مدیران مجموعه کوثر برای حسن نیت و پی‌گیری کیفی سازی ساخت و سازها در مجتمع کاریزبوم، تصریح کرد: بسیار خوشحال هستیم که مجموعه کوثر به این نتیجه رسیده و این یک گام مثبتی است اما قاعدتاً باید از این فرآیند مراقبت بیشتری شود.
وی گفت: از آنجا که در ابتدای هر کاری ممکن است یک سری از فرآیندها، قالبها، چارچوب ها، فلوچارت‌ها و شیوه نامه ها برای مهندسین و کارشناسان نامأنوس باشد، این آمادگی را داریم تا توسط بخش انفورماتیک سازمان نظام مهندسی، مجموعه کوثر را در ایجاد زیرساخت ها و اجرای هرچه بهتر این سیستم یاری دهیم.
زحمتکش با عنوان این که طرح حمایت از سرمایه‌گذاری در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار دارد، گفت: این طرح توسط هیئت مدیره در حال بررسی و نهایی شدن است.
وی بیان کرد: طرح حمایت از سرمایه گذاری یک طرح حرفه‌ای و کارآمد است که طبق آن تخفیفات ویژه ای برای حمایت از مدل سرمایه گذاری، مدل پروژه‌ های خاص و مدل های فرهنگی، رفاهی تفریحی در جهت جذب سرمایه در نظر گرفته شده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ تیر ۰۰
380 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0