انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، صورت گرفت. آریان مهر در خاتمه، خواستار افزایش تعامل و همکاری میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی استان شد

کد خبر: 010304001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ خرداد ۰۱ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، صورت گرفت. آریان مهر در خاتمه، خواستار افزایش تعامل و همکاری میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی استان شد

انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
انعقاد تفاهم نامه شهرداری خرم آباد و نظام مهندسی استان
علی‌رضا آریان مهر به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و سعید فتوحی به نمایندگی از شهرداری خرم آباد توافق نامه همکاری خدمات الکترونیک امضا کردند.
با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، کشاورز نماینده معاونت عمرانی استانداری لرستان، بیرانوند رئیس شورای شهر، فتوحی شهردار خرم آباد، قوامی نماینده اداره کل راه وشهرسازی لرستان و کرمی رئیس سازمان فاوا شهرداری، جلسه امضای توافق نامه همکاری خدمات الکترونیک بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و شهرداری خرم آباد برگزار گردید.
آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این جلسه، ضمن اعلام آمادگی و علاقه‌مندی درزمینه تعامل در همه حوزه‌ها با شهرداری خرم آباد، گفت: هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصمیم و عزم جدی در راستای ایجاد بهینه الکترونیک و اصلاح فرایندهای مربوطه را دارد.
آریان مهر افزود: بمنظور تسهیل، صرفه جویی در هزینه ‌ها، جلوگیری از صدور و جعل اسناد مربوطه، کاهش مراجعه حضوری و تکریم ارباب رجوع برای تبادل نقشه‌ها، ارسال گزارش ناظران، سامانه هوشمند ارتباط و ارسال مدارک فنی به شهرداری‌ ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای اولین باردر استان راه‌اندازی می گردد.
وی با اشاره به مزایای ایجاد این سامانه ادامه داد: از این پس همه فرآیند نقشه و نظارت، کنترل نقشه و ارسال الکترونیکی به شهرداری‌ ها، گزارش الکترونیکی نظارت و گزارش ایمنی از طریق این سامانه و به صورت الکترونیکی انجام می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با تاکید بر اینکه الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی گامی مهم در راستای رعایت عدالت و تسهیل در خدمت‌رسانی به جامعه هدف است، ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان استان لرستان آمادگی کامل دارد در راستای ارائه خدمات مناسب شهری به شهروندان، ارتقا و ایمن سازی ساخت و سازها، گامهای موثری بردارد.
وی افزود: با تعامل سازمان نظام مهندسی و شهرداری میتوان شاهد رویدادهای موثر و مطلوبی در سطح استان باشیم.
آریان مهر افزود: در راستای خدمات الکترونیکی و یک پارچگی خدمات با پی‌گیری مستمر درصدد ارتباط مستقیم سیستم سازمان به سیستم شهرداریها هستیم که بتوانیم از صفر تا صد خدمات مهندسی بصورت الکترونیکی شود، ضمن اینکه امیدوار هستیم با همکاری شهرداریهای استان اقدامات لازم در اسرع وقت انجام گردد.
آریان مهر در خاتمه، خواستار افزایش تعامل و همکاری میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی استان شد.
در ادامه سعید فتوحی شهردار خرم آباد در این جلسه گفت: یکی از نخستین برنامه هایی که شهرداری با شروع کار شورای شهر خدمت اعضای شورا ارائه کرد، بحث الکترونیکی کردن خدمات شهرداری بود که امیدواریم این اقدام از شعار به عمل تبدیل گردد.
فتوحی تصریح کرد: تعامل سازنده و هم‌افزایی بیشتر بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری سبب پیشبرد امور مدیریت شهری و تقویت ارائه خدمات به شهروندان میشود.
شهردار خرم آباد گفت: با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات هر چه شرایط را برای ارائه خدمات تسهیل کنیم، قطعا رضایت بیشتر مردم و هم‌چنین جامعه مهندسی را در پی خواهد داشت.
وی گفت: از این اقدام خوب سازمان نظام مهندسی استقبال می‌کنیم و به طور جد پای کار هستیم.
در خاتمه این جلسه توافق نامه همکاری خدمات الکترونیک بین علی‌رضا آریان مهر به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و سعید فتوحی به نمایندگی از شهرداری خرم آباد به امضا رسید.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ خرداد ۰۱
251 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0