طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی

طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی

طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی ، نیست. رفع این موضوع نیازمند نهضتی استانی دارد که همکاری همه دستگاه های اجرایی استان را می طلبد

کد خبر: 001030002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ دی ۰۰ - ۷:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی ، نیست. رفع این موضوع نیازمند نهضتی استانی دارد که همکاری همه دستگاه های اجرایی استان را می طلبد

طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی

طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی
طرح ‌های تفصیلی شهرهای استان یزد مطابق با نیاز مردم نیست
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی نیست.
مجتبی فرهمند ظهر امروز در جریان سفر به این شهرستان در نشست شورای مسکن ابرکوه، با اشاره به این ‌که تخلفات ساختمانی در استان تبدیل به مشکلی ریشه دار و اساسی شده است، ادامه داد: رفع این موضوع نیازمند نهضتی استانی دارد که همکاری همه دستگاه های اجرایی استان را می طلبد.
فرهمند تصریح کرد: موضوع تخلفات ساخت و ساز استان یزد بارها در وزارت کشور مطرح شده و این موضوع زیبنده استان نیست چرا که اعتبار یزدی‌ها تحت تاثیر این موضوع در کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به این‌که در حال حاضر هفتاد و پنج درصد ساخت و سازهای شهرستان ابرکوه بدون پروانه است، گفت: این مهم تبعات سنگینی برای شهر و شهرستان ابرکوه خواهد داشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اظهار داشت: بدون شک درآمد حاصله از کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۹۹ برای هیچ شهری مفید نیست و در آینده هزینه‌های سنگینی را به شهر تحمیل می ‌کند.
فرهمند ادامه داد: طرحهای جامع و تفصیلی منطبق بر نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی منطبق نیست و بعد از ابلاغ این طرحها تخلفات افزایش یافته است، این موارد نشان می دهد طرح های تهیه شده مطلوب و کاربردی نیست.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: طرح تفصیلی شهر ابرکوه نزدیک به یک سال است که ابلاغ شده است، اما در کاهش تخلفات موثر نیست و ضرورت دارد تا اصلاحیه های مورد نظر طبق نیازهای مردم انجام شود.
فرهمند در پایان با اشاره به بازدید انجام شده از طرح‌ های اقدام ملی مسکن شهرستان ابرکوه و تعامل مطلوب سازمان نظام مهندسی با فرمانداری و سایر نهاد های مربوطه، گفت: آماده همکاری و تعامل کامل با دولت در اجرای طرح‌ های حوزه صنعت ساختمان هستیم.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ دی ۰۰
1495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0