رقابت سه هزار و چهاذصد نفر در آزمون ورودی معماران تجربی در زنجان رقابت سه هزار و چهاذصد نفر در آزمون ورودی معماران تجربی در زنجان

رقابت سه هزار و چهاذصد نفر در آزمون ورودی معماران تجربی در زنجان

رقابت سه هزار و چهاذصد نفر در آزمون ورودی معماران تجربی در زنجان ، صورت گرفت. این آزمون با هماهنگی و تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی و توسط تعاونی سازمان سنجش برگزار می‌ گردد

کد خبر: 010621007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ شهریور ۰۱ - ۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رقابت سه هزار و چهاذصد نفر در آزمون ورودی معماران تجربی در زنجان ، صورت گرفت. این آزمون با هماهنگی و تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی و توسط تعاونی سازمان سنجش برگزار می‌ گردد

رقابت سه هزار و چهاذصد نفر در آزمون ورودی معماران تجربی در زنجان

رقابت سه هزار و چهاذصد نفر در آزمون ورودی معماران تجربی در زنجان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و معماران تجربی ساختمان در استان زنجان خبر داد و افزود: هم‌زمان با سراسر کشور، آزمون ورود به حرفه مهندسی، کاردانی و معماران تجربی ساختمان با حضور ۳ هزار و چهارصد نفر شروع شد.
احسان ذبیحیان، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر، افزود: هم‌زمان با سراسر کشور، آزمون ورود به حرفه مهندسی، کاردانی و معماران تجربی ساختمان و هم‌چنین کارشناسان ماده ۲۷ در محل دانشگاه زنجان از روز ۴ شنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه داشت.
وی، گفت: این آزمون با هماهنگی و تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی و توسط تعاونی سازمان سنجش برگزار می‌ گردد.
وی، با عنوان اینکه ۳ هزار و چهارصد نفر از مهندسان در رشته‌ های ۷ گانه مهندسی ساختمان، (عمران معماری تاسیسات برقی و مکانیکی نقشه برداری شهرسازی و ترافیک در صلاحیت‌ های نظارت محاسبات و طراحی و اجرا) در این آزمون شرکت کردند، افزود: همعچنین تعداد چهارده نفر هم در آزمون ورود به حرفه کاردانی و معماران تجربی ثبت نام کرده‌اند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان این که در این آزمون‌ ها در صورتی که داوطلبان بتوانند حد نصاب قبولی را کسب کنند می‌ توانند پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته و صلاحیت قبولی از وزارت راه و شهرسازی را اخذ کنند، ادامه داد: بیست درصد از شرکت کنندگان در این آزمون را بانوان تشکیل می‌ دهند.
ذبیحیان با تاکید بر اینکه رشته عمران و صلاحیت نظارت، بیشترین تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را به اختصاص داده است، گفت: هم‌چنین بیشترین تعداد شرکت کننده در صلاحیت نظارت رشته معماری، بانوان هستند.
منبع: ایلنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۰۱
222 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0