مجریان ذی صلاح؛ از شاخص ‌های هوش تجاری در صنعت ساختمان

مجریان ذی صلاح؛ از شاخص ‌های هوش تجاری در صنعت ساختمان

مجریان ذی صلاح؛ از شاخص ‌های هوش تجاری در صنعت ساختمان ، صنعت ساختمان با مقادیر بزرگی از حجم اطلاعات و منابع مورد استفاده در پروژه های خود روبرو است

کد خبر: 990922009 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آذر ۹۹ - ۹:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مجریان ذی صلاح؛ از شاخص ‌های هوش تجاری در صنعت ساختمان ، صنعت ساختمان با مقادیر بزرگی از حجم اطلاعات و منابع مورد استفاده در پروژه های خود روبرو است


مجریان ذی صلاح؛ از شاخص ‌های هوش تجاری در صنعت ساختمان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مجریان ذیصلاح را یکی از شاخص‌های هوش تجاری در صنعت ساختمان عنوان کرد.
کمال دویده اظهار داشت: صنعت ساختمان با مقادیر بزرگی از حجم اطلاعات و منابع مورد استفاده در پروژه های خود روبرو است که هر لحظه نیز با ادامه پروژه های جاری سطح کشور به این مقادیر اضافه می گردد. از سوی دیگر، وجود افراد و سازمان‌های صاحب صلاحیت در این صنعت و توجه به مدیریت یک‌پارچه و همه جانبه نگر اجزای این صنعت، لزوم استفاده از راه‌کارهای نوین تصمیم سازی، تصمیم گیری و پشتیبانی تصمیم را محرز ساخته است.
وی ادامه داد: علاوه بر این، تجزیه و تحلیل، همواره نقش اساسی در این صنعت بمانند سایر صنایع، ایفا میکند. تحلیل های پیشرفته و حجم اطلاعات زیاد، در حال یافتن نقش خود در این حوزه هستند.
وی در ادامه گفت: یکی از شاخص‌های دارای اهمیت هوش تجاری در صنعت ساختمان، بکارگیری مجریان ذی صلاح، افراد دارای صلاحیت حرفه ای و … است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: استفاده از توان علمی و فنی جامعه مهندسی در صنعت ساختمان، ارتقا و تضمین حداکثری کیفیت، کاهش هزینه های غیرضروری ساخت، ایمن سازی، رعایت آخرین استانداردها را به دنبال خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی ساختمان کشور بیان داشت: دستگاه های دخیل در این صنعت باید توجهی ویژه، با در نظر داشتن رویکردهای مهندسی به صنعت ساختمان بعنوان سرمایه ملی را همواره مد نظر داشته، و در راستای حفاظت از این سرمایه عظیم، همراه و همیار سازمان نظام مهندسی نظام مهندسی ساختمان باشند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آذر ۹۹
428 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0