کرمان

برگزاری جلسه کمیسیون با حضور روسای ادواری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

طبق مصوبه هیئت مدیره هفتم با حضور رئیس سازمان و روسای سابق، جهت استفاده از تجارب ایشان کمیسیونی مشترک به نام کمیسیون روسای ادواری سازمان نظام شکل گرفت. اولین جلسه این کمیسیون روز شنبه مورخ ۹۵/۱۰/۱۸ ساعت ۱۶ با حضور روسای سابق سازمان نظام از ابتدای تاسیس، آقایان مهندس اسماعیلیان، رئیس سازمان، مهندس صاحب‌قلم، دکتر بدیعی، مهندس جلال کمالی و دکتر سلاجقه در محل سازمان، تشکیل شد.

کد خبر: 5085 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ - ۳:۰۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)طبق مصوبه هیئت مدیره هفتم با حضور رئیس سازمان و روسای سابق، جهت استفاده از تجارب ایشان کمیسیونی مشترک به نام کمیسیون روسای ادواری سازمان نظام شکل گرفت. اولین جلسه این کمیسیون روز شنبه مورخ ۹۵/۱۰/۱۸ ساعت ۱۶ با حضور روسای سابق سازمان نظام از ابتدای تاسیس، آقایان مهندس اسماعیلیان، رئیس سازمان، مهندس صاحب‌قلم، دکتر بدیعی، مهندس جلال کمالی و دکتر سلاجقه در محل سازمان، تشکیل شد.برگزاری جلسه کمیسیون با حضور روسای ادواری سازمان

برگزاری جلسه کمیسیون با حضور روسای ادواری سازمان

برگزاری جلسه کمیسیون

برگزاری جلسه کمیسیون با حضور روسای ادواری سازمان

در ابتدای جلسه، مهندس اسماعیلیان، رئیس سازمان ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای کمیسیون، خرسندی خود را از اینکه دعوت ایشان را درکمال سخاوتمندی پذیرفتند، ابراز نمودند و استفاده از تجارب این عزیزان را که کوله‌باری از تجربه در روند روبه رشد سازمان داشته‌اند، هدف از تشکیل این کمیسیون عنوان کرد.

در ادامه، مهندس صاحب‌قلم از تشکیل این کمیسیون اظهار خوشحالی کردند و نیز آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام داشتند و همچنین، اشاره کردند که سازمان در ابتدای شکل‌گیری و در دوره آزمایشی قانون، حدود ۵۰۰ نفر عضو داشته که در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد اعضاء، مسئولیت هیئت مدیره به نسبت پیش چندین برابر خواهد بود.

دکتر بدیعی با اشاره به سنگینی وظایف هیئت مدیره‌ها، عنوان کردند می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق به نتیجه رسید.  هیئت مدیره هفتم پیشنهاد کرد بایستی با برنامه مشخص و دقیق جهت پیشبرد اهداف پیش رفت. همچنین، در ارتباط با وظایف قانونیِ هیئت مدیره، مجمع عمومی، بازرسان مجمع و نیز وظایفی که به حکم قانون به عهده وزارت راه و شهرسازی و اداره‌های تابع و شورای مرکزی است، اشاره و به جلوگیری از هرگونه تداخل وظایف در این حوزه‌ها تاکید نمودند.

آقای مهندس جلال کمالی نیز نکاتی را درباره بحث آموزش و به روز کردن سطح علمی و فنی اعضا بیان نمودند.

در ادامه دکتر سلاجقه از شکل‌گیری این کمیسیون استقبال و عنوان کرد بهتر است این کمیسیون هر دو هفته یک‌بار جلسه‌ای داشته باشد  تا با برگزاری این جلسات از نظرها و تجربه‌های  اعضای کمیسیون در جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده شود.

در پایان، مهندس اسماعیلیان از اعضای کمیسیون تشکر وعنوان کردند که برای مشخص شدن روند جلسه‌های بعدی موضوع‌هایی را به‌عنوان دستور کار جلسه آتی مشخص کرده و پیش از جلسه به آگاهی اعضای رسانده‌اند تا پیرامون آن بحث و دیدگاه‌ها جمع بندی شود و جهت طرح و تصویب به آگاهی اعضای محترم هیئت مدیره برسد.

برگزاری جلسه کمیسیون با حضور روسای ادواری سازمان

منبع: روابط عمومی سازمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ دی ۹۵
1121 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0