گرداوری طرح ساماندهی ترافیک مشگین شهر توسط سازمان نظام مهندسی گرداوری طرح ساماندهی ترافیک مشگین شهر توسط سازمان نظام مهندسی

گرداوری طرح ساماندهی ترافیک مشگین شهر توسط سازمان نظام مهندسی

گرداوری طرح ساماندهی ترافیک مشگین شهر توسط سازمان نظام مهندسی ،انجام می گردد. تمامی ساخت و سازها باید با نظارت و کنترل نظام مهندسی ساختمان اجرایی و عملیاتی گردد

کد خبر: 990403001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ تیر ۹۹ - ۷:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، گرداوری طرح ساماندهی ترافیک مشگین شهر توسط سازمان نظام مهندسی ،انجام می گردد. تمامی ساخت و سازها باید با نظارت و کنترل نظام مهندسی ساختمان اجرایی و عملیاتی گردد

گرداوری طرح ساماندهی ترافیک مشگین شهر توسط سازمان نظام مهندسی

گرداوری طرح ساماندهی ترافیک مشگین شهر توسط سازمان نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: فلسفه وجودی نظام مهندسی ساختمان ارائه خدمات کیفی به مردم است تا ساخت و ساز ایمن و قابل سکونت برای مردم اجرایی و عملیاتی گردد.

میرمحمد هاشمی دوم تیر در آئین کلنگ‌زنی ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان در مشگین‌شهر، بیان داشت: تمامی ساخت و سازها باید با نظارت و کنترل نظام مهندسی ساختمان اجرایی و عملیاتی گردد و از همین روی مهندسان تحصیل کرده و متخصص ما آماده ارائه خدمات به عموم شهروندان هستند تا ساخت و سازی ایمن و قابل اطمینان را شاهد باشیم.

هاشمی ادامه داد: انتظار می ‌رود در این راستا از مشاوره‌های فنی و مهندسی در ساخت و ساز که توسط نظام مهندسی ساختمان ارائه می ‌گردد، بهره گرفته و در کنار این امر حق و حقوق مهندسان شریف و تلاشگر نیز مورد توجه و صیانت قرار گیرد.

وی با قدردانی از همراهی فرمانداران، اعضای شوراهای شهر و شهرداران در مناطق مختلف استان برای کمک به مجموعه نظام مهندسی ساختمان، افزود: شایسته است از همراهی و تلاش مدیر کل راه و شهرسازی استان و معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی در واگذاری زمین در مشگین‌شهر برای ساخت ساختمان نظام مهندسی قدردانی نموده و این تعامل را قدر بدانیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان همواره در کنار شورا و شهرداری بوده و امیدوار هستیم در ساخت این ساختمان از مزایای صدور پروانه و سایر امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت ساختمان مشکین‌شهر بهره بگیریم.

هاشمی اظهار داشت: ساختمان ‌های نظام مهندسی اغلب بصورت هیئت امنایی اجرایی و عملیاتی می ‌گردد که در مشگین‌شهر نیز سعی بر این است تا با بهره‌گیری از توان مهندسان باسابقه و معتمدان بصورت هیئت امنایی نقشه‌ها تهیه و گرداوری شده و از همراهی شورا و شهرداری در صدور پروانه ساختمانی استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: فرمانداران می‌ توانند از ظرفیت مهندسان در شورای فنی، ترافیک و تهیه طرح‌ های تفصیلی و جامع استفاده کنند که در سطح استان نیز استاندار اردبیل با توجه و توجه ویژه به نظام مهندسی تلاش می ‌کند تا در همه پروژه‌های عمرانی از توان علمی و تخصصی مهندسان عضو نظام استفاده کند.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی ترافیک مشگین‌شهر با تلاش و همراهی نظام مهندسی ساختمان تهیه و گرداوری می‌گردد و امیدوار هستیم در تهیه طرح تفصیلی مشگین‌شهر و سایر شهرها از طرفیت مهندسان و تخصص و تبحر آنها بهره گرفته شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: مهندسان عضو نظام که اغلب تحصیل کرده دانشگاه‌های معتبر و مادر استان هستند با برخورداری از روحیه کار و تلاش شبانه‌روزی در خدمت گروه‌ های مختلف و دستگاه‌ های اجرایی هستند تا با افزایش توان ساخت و ساز کاستی ‌ها و قصورات در این حوزه جبران شده و خلاها از بین برود.

هاشمی در ادامه به احداث مجموعه نظام مهندسی ساختمان در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: در اکثر شهرستان‌ ها تلاش بر این است تا با همت خود مهندسان ساختمانی در خور جایگاه و ارزشمندی فعالیت مهندسان احداث گردد که در مشگین‌شهر نیز دومین ساختمان نظام مهندسی ساخته خواهد شد.

وی افزود: با ساخت این ساختمان که با نظارت هیئت امنا اجرایی خواهد شد، تلاش بر این است تا کارگاه‌ های آموزشی در این مجموعه دایر شده و در همه مراحل ساخت از طراحی و گودبرداری گرفته تا نماسازی نظرات و دیدگاه‌های مهندسان بصورت تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۹
437 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0