جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه برگزاری مسابقه نقاشی کودکان

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع محله خوب بوسیله دفتر تسهیل گری محله دیمج

دفتر تسهیل گری محله دیمج برای مشارکت قشرهای مختلف محله در تصمیمگیری و شناسایی نیازهای اهالی محله، اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان محله دیمج در 3 رده سنی چهار تا هفت سال، هشت تا یازده سال و دوازده تا پانزده سال نموده است

کد خبر: 960307006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ خرداد ۹۶ - ۱۲:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین دفتر تسهیل گری محله دیمج برای مشارکت قشرهای مختلف محله در تصمیمگیری و شناسایی نیازهای اهالی محله، اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان محله دیمج در ۳ رده سنی چهار تا هفت سال، هشت تا یازده سال و دوازده تا پانزده سال نموده است برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع محله خوب

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع محله خوب

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع محله خوب

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع محله خوب

که با استقبال و شرکت ۸۰ نفر از کودکان و نوجوانان محلی هم راه شد. این نمایشگاه در روز پنج شنبه مورخ چهارم خرداد نودوشش با حضور ویژه مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل راه و شهرسازی، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، سازمان مدیریت بر پسماند و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.
در آغاز این مراسم آقای مهندس وثیق نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن خوش آمدگویی به تمامی مدعوین بیان کرد : هدف از تاسیس این دفتر اجرای قانون حمایت و تولید عرضه مسکن در راستای بهسازی و احیاء بافت های قدیمی و مشارکت ساکنان در اجرای طرح های توانمند سازی شهری و رشد فرهنگی محلات و کمک به آگاه سازی ساکنان در اجرای برنامه های سازمان های دخیل در این امر شامل استانداری ، نظام مهندسی، راه و شهرسازی و شهرداری میباشد.
در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت : همان شعار قدیمی شهر ما خانه ما فقط در صورتی اجرایی میشود که مردم آنرا باور و در آن مشارکت نمایند. هدف ما از برگزاری مسابقه نقاشی نیازسنجی یک محله خوب توسط کودکان ساکن در این محله بود تا ضمن فرهنگ سازی در خانوادهها توسط کودکان، مردم تصمیمگیر اصلی در زمینه اداره محله خود باشند. البته ما به هزینه هایی که در برگزاری این برنامه و ادامه کار دفتر تسهیل گری متحمل می شویم بعنوان سرمایه گزاری نگاه می کنیم که بتوانیم از فواید این فرهنگ سازی در راستای داشتن شهر بهتر استفاده کنیم و در این راستا معتقد هستیم به مقوله خودمراقبتی در محلات باید دوباره توجه گردد که این مسئله تنها با تلاش و همراهی ساکنان قابل انجام است.


در ادامه این آئین آقای مهندس اسماعیلی راد از حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کودکان این محله و بازدید از نمایشگاه نقاشی اذعان کرد : قطعاً با تشکیل دفتر تسهیل گری و مشارکت کودکان در امر فرهنگ سازی میتوانیم امیدوار باشیم که دفتر تسهیل گری در محلات دیگر هم تشکیل گردد و نشاط و شادی درتمام محلات شهر جاری گشته و امیدواریم با پایه گذاری خوب در این محله شاهد موفقیت این طرح در کل شهر باشیم.
سومین سخنران این برنامه مهندس امینی از سازمان مدیریت بر پسماند شهرداری قزوین بود که ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این آئین اذعان کرد: بحران زیست محیطی در شهرها بر اثر تولید فراوان زباله گریبان گیر جوامع بشری است که با توجه به قابل بازیافت بودن ۲۰ درصد از زباله ها میتوانیم در سال ۲ میلیارد تومانی صرفه جویی کنیم که این مبلغ میتواند برای زندگی بهتر شهروندان هزینه گردد و ما آمادگی کامل داریم تا هر نوع کمک و هم کاری در این زمینه با دفتر تسهیل گری داشته باشیم.
در ادامه کارگاه آموزشی تفکیک زباله از مبداء و حفظ محیط زیست، بوسیله کارشناسین سازمان مدیریت بر پسماند شهرداری قزوین برگزار گردید و کودکان شرکت کننده در مسابقه نفاشی با علاقه در مباحث مطرح گردیده در این کارگاه مشارکت نمودند.
در خاتمه این آئین مدعوین از نمایشگاه آثار کودکان بازدید نمودند و از تمامی هشتاد کودک شرکت کننده در مسابقه با اهدا جوایز تقدیر بعمل آمد
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ خرداد ۹۶
2245 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0