رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است ، مسئولیت سازمان نظام مهندسی بسیار خطیر است

کد خبر: 011005002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ دی ۰۱ - ۱۰:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است ، مسئولیت سازمان نظام مهندسی بسیار خطیر است

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است
تلاش دادگستری ونظام مهندسی برای نظارت بیشتر درساخت وسازها
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن است
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با هیات رئیسه دوره هشتم سازمان نظام مهندسی استان اظهار داشت: نظام مهندسی دیده بان حوزه ساخت و سازهای ایمن بوده و امین مردم است.
عتباتی گفت: مسئولیت سازمان نظام مهندسی بسیار خطیر است و مهندسان این اداره مسئول برقراری امنیت در روند شهرسازی هستند و اگر به وظایف خود به درستی عمل نمایند در کاهش جرایم نیز موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: در راستای عمل به وظایف ذاتی و با همکاری دیگر نهادها و ارگانها باید اقدامات عاجلی در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز بعمل آید و خواستار آن شد از ظرفیتهای نماینده دادگستری استان در شورای انتظامی نیز در راستای تحقق وظایف ذاتی سازمان استفاده گردد.
آذری کیا رئیس نظام مهندسی استان هم در این دیدار به رعایت قوانین ساخت و ساز در بافت‌های شهری تاکید کرد و افزود: بایددر ساخت و سازها کلیه ضوابط و مقررات مهندسی ساختمان برای ارتقاء ایمنی ساختمانها رعایت گردد.
وی با تقدیر و تشکر از مصوبه اخیر شورای حفظ حقوق بیت المال در مورد ساماندهی املاک قولنامه ای و صدور مجوز ساخت برای زمینهای قولنامه ای اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی اعلام آمادگی می کند همکاری موثر و مستمری را در طراحی و ساخت و سازهای زمین‌های قولنامه ای بعمل آورد و هم‌چنین نیازمند تعامل بیشتر با مدیریت امور شهری در این خصوص برای تحقق اهداف است.
در ابتدای جلسه مرندی مستشار دادگاه تجدیدنظر استان و نماینده دادگستری استان در شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی گزارشی از فعالیت‌های شورای انتظامی نظام مهندسی ارائه کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ دی ۰۱
165 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0