تهران

تیم شطرنج بازان نظام مهندسی تهران(الف) قهرمان شدند

رقابت های شطرنج سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با قهرمانی تیم تهران در بخش استاندارد و اصلی به پایان رسید.

کد خبر: 4706 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۹۵ - ۳:۳۶ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رقابت های شطرنجسازمان نظام مهندسی  ساختمان کشور با قهرمانی تیم تهران در بخش استاندارد و اصلی به پایان رسید.قهرمانی تیم شطرنج بازان نظام مهندسی تهران

قهرمانی تیم شطرنج بازان نظام مهندسی تهران

تیم شطرنج بازان

قهرمانی تیم شطرنج بازان نظام مهندسی تهران

پنجمین دوره این رقابت ها در پنج روز با حضور ۱۵ تیم از سراسر کشور برگزار شد، درقسمت استاندارد مسابقات بعد از انجام ۷ دور رقابت تیمی به روش سوئیسی، تیم تهران A با حمایت مالی گروه تک لاد با شش پیروزی و یک تساوی و کسب ۱۳ امتیاز موفق به کسب عنوان ارزشمند قهرمانی این بازی ها شد و تیم های گیلان و مازندران به ترتیب با ۱۲ و ۱۰ امتیاز دوم و سوم شدند .

در رقابت انفرادی بازی های استاندارد، بر روی میز یک مهندسان پویان دوستکام (سپانو سازه کیش) و سیدجواد علوی مقدم(گروه تک لاد) هر دو از تهران به ترتیب نشان طلا و نقره و شاهین ساده از گیلان برنز گرفت. بر روی میز۲ مهدی مهدوی راد ازتهران A( گروه تک لاد) نشان طلا وکامران اسدیاز کردستان و هوشنگ مشی از فارس A دوم و سوم شدند. بر روی میز ۳ عرفان آوخ از گیلان٬ حسین باباپور از مازندران و هیمن فتحی از کردستان به عناوین اول تا سوم دست یافتند. برروی میز ۴ جواد صفریان از آذربایجان شرقیطلا گرفت و حمیدرضا امینی از اصفهان و سید امین طیبی از خراسان شمالی نشان نقره و برنز گرفتند. بر روی میز۵ امیر میراب و منصور بخشی از فارس A و B نشان طلا و نقره را بدست آوردند و مهندس محسن توکلیان از تهران A( گروه تک لاد) مدال برنز را برای تهرانی ها به ارمغان آورد. بر روی میز ۶ سیده مهرنوش زوار موسوی ازتهران A( گروه تک لاد) نشان طلا و عنوان قهرمانی را بدست آورد و مرجان اکبری از مازندران و آرینا صادق وزیری از کردستان در رده های بعدی ایستادند.

قهرمانی تیم شطرنج بازان نظام مهندسی تهران

منبع: واحد مرکزی خبر

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۹۵
1850 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0