تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز، مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز، مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی

تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز، مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی

تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز، مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی ، است. نقش سازمان نظام مهندسی در نظام شهری تأثیرگذار است

کد خبر: 001128002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ بهمن ۰۰ - ۱۰:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز، مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی ، است. نقش سازمان نظام مهندسی در نظام شهری تأثیرگذار است

تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز، مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی

تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز، مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی
رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت:
ضرورت رعایت ضوابط شهرسازی در ساختمان‌ سازی
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیام کرد: تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز به عنوان مهم‌ترین مشکلات در نظارت‌های سازمان نظام مهندسی است.
رضا بیرانوند، در مورد رعایت ضوابط شهرسازی در ساختمان‌ سازی، گفت: تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وساز از مهم‌ترین مشکلات در نظارت سازمان نظام مهندسی است و باید ضوابط شهرسازی در این زمینه رعایت گردد.
بیرانوند گفت: طبق گزارشات دریافتی برخی مهندسان سازمان نظام مهندسی در احداث ساخت‌وسازها نظارت کافی ندارند و با وجود دریافت هزینه بصورت کامل قبل از کار، گزارشات مهندس ناظر به موقع ارسال نمی‌ شود، بازدید از ساختمان به درستی انجام نمی ‌گیرد و عدم نظارت سبب تغییر نقشه اجرایی در ساخت‌وسازها می‌ شود.
وی ادامه داد: نقش سازمان نظام مهندسی در نظام شهری تأثیرگذار است و در بخش کنترل ساختمان باید مهندسان سازمان نظام مهندسی در رشته ‌های مختلف در ساخت‌وساز و طراحی نظارت کافی داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: برای ساخت ساختمان‌ ها در سطح شهر باید شهرداری و نظام مهندسی مجوز صادر و بر روند آن نظارت کنند، زیرا این اقدام نقش بسزایی در ساخت‌وسازهای درون‌شهری دارد و این موضوع نیازمند ایجاد تعامل بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی است.
منبع: ایمنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ بهمن ۰۰
302 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0