تغییر استراتژی سازمان نظام مهندسی؛ آماده مذاکره با وزارت راه هستیم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

تغییر استراتژی سازمان نظام مهندسی؛ آماده مذاکره با وزارت راه هستیم

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنوان اینکه تا قیامت می ‌توانیم با وزارت راه و شهرسازی پینگ پنگ بازی کنیم، بیان کرد:‌ تلاطم ‌ها نتوانسته مسائل بین ما و وزارت راه را حل کند، از اینرو باید از طریق مذاکره اختلافات برطرف گردد.

کد خبر: 970209007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷ - ۱:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنوان اینکه تا قیامت می ‌توانیم با وزارت راه و شهرسازی پینگ پنگ بازی کنیم، بیان کرد:‌ تلاطم ‌ها نتوانسته مسائل بین ما و وزارت راه را حل کند، از اینرو باید از طریق مذاکره اختلافات برطرف گردد.

تغییر استراتژی سازمان نظام مهندسی؛ آماده مذاکره با وزارت راه هستیم

تغییر استراتژی سازمان نظام مهندسی؛ آماده مذاکره با وزارت راه هستیم

تغییر استراتژی سازمان   نظام مهندسی؛ آماده مذاکره با وزارت راه هستیم

فرج‌الله رجبی در واکنش به تعلیق ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران از طرف وزیر راه و شهرسازی و اتفاقات روی داده پیش و پس از این اقدام، عنوان داشت:‌ بنظر من همه تلاطمها منجر به حل این مسئله نشده است، نه خواسته وزارت راه و شهرسازی تامین شده و نه خواسته سازمان نظام مهندسی ساختمان.
رجبی با اشاره به اینکه تا قیامت می ‌توانیم پینگ پنگ بازی کنیم، ادامه داد:‌ از این اتفاقات میتوانیم این درس را بگیریم که باید رویه را تغییر داده و با مذاکره اختلاف را حل کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: طی چند ماه اخیر همواره گفته ‌ایم که باید به یک دیالوگ مشترک برسیم، وقت آن رسیده که بجای مقابله، تامل کنیم تا سازمان نظام مهندسی به استقلال برسد.

تغییر استراتژی سازمان نظام مهندسی؛ آماده مذاکره با وزارت راه هستیم

رجبی با عنوان این ‌که دو طرف باید به مسائل اهمیت داده و به مشترکات برسیم در مورد حسن قربانخانی ریاست تعلیق شده نظام مهندسی استان تهران، افزود:‌ وی از طرف وزیر راه و شهرسازی از تمام سمتهایی که داشته تعلیق شده،‌ ولی از نظر ما هنوز در سمت خودش است.
وی با یادآوری اینکه “با دوستان وزارت راه و شهرسازی مباحثی در این رابطه داشته‌ ایم” خاطر نشان ساخت:‌ برای حل مسائل پیش آمده نباید بصورت جزیره‌ای عمل گردد.
منبع : اکو فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۷
772 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0