برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر دفتر نمایندگی قائمشهر آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر دفتر نمایندگی قائمشهر

آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر با همکاری دفتر نمایندگی نظام مهندسی و کانون رفاه مهندسین قائمشهر، با حضور جمعی از مسئولین شهری، روسای ادارت، جمعی از مهندسان، استادکاران و کارگران ساختمانی در سالن همایش شهرداری برگزار شد.

کد خبر: 980217012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر با همکاری دفتر نمایندگی نظام مهندسی و کانون رفاه مهندسین قائمشهر، با حضور جمعی از مسئولین شهری، روسای ادارت، جمعی از مهندسان، استادکاران و کارگران ساختمانی در سالن همایش شهرداری برگزار شد.

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر دفتر نمایندگی قائمشهر

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر دفتر نمایندگی قائمشهر

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر  دفتر نمایندگی قائمشهر

در ابتدا محمدنیا، نایب رییس محترم دفتر نمایندگی ضمن عرض تبریک روز کار و کارگر، به تصریح اقدامات دفتر نمایندگی قائم شهر در مورد ایمنی و نظارت بر عملکرد کارگاههای ساختمانی پرداخت و ضمن قدردانی از ریاست و کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر در همراهی بازدیدهای صورت گرفته، خواستار ادامه همکاری فیمابین شده و بر ضرورت آموزش حرفه ای کارگران ساختمانی تاکید کرد.
بعد از آن بهمن معین پور، شهردار قائم شهر، با عنوان این که کارگران بازوان اجرایی آبادانی و توسعه کشور هستند، به بیان دغدغه های موجود در مورد بیمه کارگران فصلی و روزمزد ساختمانی پرداخته و خواستار اهتمام هر چه بیش تر مسئولین در مورد رفع موانع بیمه و آموزش این قشر زحمتکش شد.
بعد از پخش کلیپ کوتاهی در قدردانی از زحمات کارگران سخت کوش ساختمانی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائمشهر حسینی، با عرض تبریک این روز و ضمن تشکر از سازمان نظام مهندسی ساختمان بابت همراهی و همکاری در بازدیدهای منظم دوره ای از ساختمان‌های در حال ساخت، در مورد ایمنی کارگران و کارگاههای ساختمانی به بیان مطالبی پرداخته و با بیان آمار حوادث ساختمانی، از همه مهندسان و کارگران ساختمانی رعایت هر چه بهتر مقررات ملی ساختمان در بحث ایمنی را خواستار شد.

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر دفتر نمایندگی قائمشهر

رجبی، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی پیمانکاران برق نیز با عنوان مشکلات و دغدغه های پیمانکاران و کارگران ساختمانی، بعنوان نماینده اصناف ساختمانی بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیش‌تر کارگران و مهندسین محترم در بحث ایمنی افراد و کارگاه های ساختمانی تاکید داشت.
در خاتمه، با قرائت پیام رییس محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، حقیقی، با اهدا لوح سپاس و یادبودی از زحمات کارگران منتخب انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

 

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۸
513 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0