فراخوان ثبت نام در دوره های ارتقاء پایه فراخوان شماره (سه)

فراخوان ثبت نام در دوره های ارتقاء پایه (ویژه مهندسان متقاضی ارتقا پایه عمران- محاسبات (دو به یک)

به استحضار ميرساند در اجراي شيوه نامه شماره 91/400/64917 مورخ 91/10/19 وزارت راه و شهرسازي و دستورالعمل و بخشنامه هاي بعدی دوره هاي آموزشي ارتقاء پايه (مرحله  پانزدهم) براساس شرايط مربوطه براي آن تعداد از اعضاء محترم که تا پایان امسال داراي سنوات و شرايط لازم، سابقه كار حرفه اي و توقف در پايه را دارا هستند توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالي بعنوان مجري آموزشي برگزار مي شود.

کد خبر: 970807003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۹۷ - ۶:۴۴ ق.ظ

باسمه تعالي
به گزارش پایگاه خیری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی ویژه مهندسان متقاضی ارتقا پایه عمران- محاسبات (دو به یک)
عضو محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان (عمران – محاسبات(دو به یک)

فراخوان ثبت نام در دوره های ارتقاء پایه

فراخوان ثبت نام در دوره های ارتقاء پایه

فراخوان ثبت نام در دوره های ارتقاء پایه  (ویژه مهندسان متقاضی ارتقا پایه عمران- محاسبات (دو به یک)

با سلام و احترام؛
به استحضار ميرساند در اجراي شيوه نامه شماره ۹۱/۴۰۰/۶۴۹۱۷ مورخ ۹۱/۱۰/۱۹ وزارت راه و شهرسازي و دستورالعمل و بخشنامه هاي بعدی دوره هاي آموزشي ارتقاء پايه (مرحله  پانزدهم) براساس شرايط مربوطه براي آن تعداد از اعضاء محترم که تا پایان امسال داراي سنوات و شرايط لازم، سابقه كار حرفه اي و توقف در پايه را دارا هستند توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالي بعنوان مجري آموزشي برگزار مي شود.

متقاضيان ارتقا پايه در صورت دارا بودن سنوات و توقف در پايه  تا پایان امسال ميتوانند جهت ثبت نام  در رشته عمران محاسبات دو به یک به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به آدرس (iaukhsh.ac.ir ) از تاریخ ۹۷/۸/۴ تا ۹۷/۸/۹ مراجعه کنند.

شهریه دوره ها در سایت دانشگاه آزاد اعلام شده است.
دوره هاي آموزشي و هم چنين آزمون آن از طريق دانشگاه  خمینی شهر (بعنوان مجري آموزشي) برگزار خواهد شد.
دارا بودن سنوات و توقف در پايه (داشتن هر ۲ شرط) كاملاً ضروري است.
ثبت نام در مابقي رشته ها وپایه ها طي فراخوان بعدي اعلام خواهد شد.
* قابل ذکر است:
ارتقاء پايه منوط به دارا بودن شرايط لازم به هنگام ارتقا پایه پروانه اشتغال به کار است، لذا شرکت در دوره هاي آموزشي توسط افرادي که بدون شرايط لازم باشند تعهدي را براي اين سازمان و يا اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان به هنگام صدور پروانه ايجاد نخواهد کرد.
شركت در همایش ها، دوره هاي آموزشي متفرقه، داشتن مقالات، تحقيقات و… هيچ امتيازي براي متقاضي ايجاد نخواهد كرد.
آن دسته از اعضا سازمان که در ادارات و سازمانها و… اشتغال دارند بايستي به روش فوق عمل کرده، لذا نيازي به مکاتبه از طريق ادارات، ارگانها و… نبوده و به اين گونه مکاتبات ترتيب اثر داده نخواهد شد.

فراخوان ثبت نام در دوره های ارتقاء پایه

تمامی دوره ها ی آموزشی براساس شيوه نامه دفتر امور مقررات ملي ساختمان وزارت  راه و شهرسازي و اصلاحيه بعدي و دستورالعملها و بخشنامه هاي مربوطه برگزار مي شود. بديهي است در صورت وصول هر گونه دستورالعمل يا بخشنامه جديد براساس آن عمل خواهد شد.

به استناد بخشنامه شماره ۴۳۶۸۶/۴۲۰ مورخ ۸۸/۸/۲۷ و اصلاحيه شماره ۰۶۳۵۷/ش م مورخ۹۱/۱۱/۲۱ دفتر مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي متقاضيان ارتقاء پايه تمامی رشته ها بايستي گواهي نامه موفقيت در آزمون پايان دوره ها را جهت ارتقاء پایه ارائه کنند.
شرکت در تمامی کلاسها و قبولي در آزمون آن جهت صدور گواهي نامه الزامي است.
زمان برگزاري کلاسها در طي روزهاي هفته حتي الامكان  عصرها و روز هاي جمعه و ايام تعطيل صبح و عصر خواهد بود.
* تاكيد مي شود:

۱٫ شهریه و زمان و مکان برگزاری دوره ها در سایت دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر (مجری آموزشی) اعلام خواهد شد. لذا نیازی به مراجعه یا تماس تلفنی نیست.
توفيق همه عزيزان را از خداي بزرگ خواهانم.                                                                                                                          ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

اکبر ربانی فرد
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۷
2302 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0