خرید تجهیزات ایمن و با کیفیت از فروشگاه لوازم برق ساختمان

خرید تجهیزات ایمن و با کیفیت از فروشگاه لوازم برق ساختمان


فروشگاه لوازم برق ساختمان عرضه کننده تجهیزات عمده و ارزان قیمت است که از استاندارد و کیفیت ساخت بالا برخوردار هستند. تجهیزات برقی ساختمان در صورتی که استانداردهای لازم را نداشته باشد ممکن است، آسیب­های جبران ناپذیری را به بار اورد. از این­رو خرید لوازم برقی از فروشگاه معتبر اهمیت بسیاری دارد.

کد خبر: 000813001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ آبان ۰۰ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

خرید تجهیزات ایمن و با کیفیت از فروشگاه لوازم برق ساختمان

برای تهیه تجهیزات ضروری از فروشگاه لوازم برق ساختمان نیاز به دانش و اطلاعات اولیه در این زمینه داریم. تهیه لوازم مورد نیاز برق کشی ساختمان از جمله سیستم روشنایی، پریز، سیم، کابل فیوزها و… اهمیت بسیاری در امنیت و زیبایی خانه­ی شما دارد. سیستم توزیع برق در ساختمان­ها متناسب با تعداد طبقات، مساحت و به عبارتی سایز ساختمان متفاوت است. از این­رو به کابل­ها وسیم­ها با ضخامت متفاوتی برای توزیع برق، روشنایی و تلفن نیاز است.

خرید ارزان و کیفیت بالا از فروشگاه لوازم برق ساختمان

برای بسیاری از افراد زیبایی و قیمت حرف اول را می­زند. در حالی که اولویت هنگام خرید تجهیزات برق ساختمان، استاندارد و کیفیت است. هیچ گاه نباید این دو فاکتور را فدای زیبایی کالا کنید. پیش از خرید اطلاعات کافی در مورد کیفیت ساخت و استاندارد لازم تجهیزات را کسب کنید. در بسیاری موارد آتش­سوزی های ناشی از اتصالات برقی به دلیل استفاده از جنس بی کیفیت یا نامناسب بوده است.

سیم و کابل مورد استفاده در ساختمان

استفاده سیم­ها و کابل های مناسب در سیم کشی ساختمان بسیار مهم و حیاتی است. سیم­ها در سایزها، ضخامت­ها با عایق های متفاوتی ساخته می­شود که هر کدام مناسب شدت جریان و شرایط محیطی خاصی است. به طور مثال شما برای سیم کشی سیستم روشنایی از سیم شماره ۱٫۵ که ظریف تر است استفاده می­کنید ولی از این شماره سیم برای پریزی که کولر به آن وصل خواهد شد، مناسب نیست.

انواع سیم­های عبارتند از: سیم تک رشته­ایی (مفتول)، سیم چند رشته­ایی (افشان)، سیم نیمه افشان.

هر سیم متناسب با ویژگی­هایی که دارد برای بخش خاصی مناسب است. سیم تک رشته ایی چون قابلیت انعطاف زیادی ندارد، عموما در تابلو برق به کار می­رود و در برق کشی ساختمان از آن استفاده نمی­کنند. سیم افشان از تعدادی سیم رشته­ایی مسی و نازک که در هم تنیده است ساخته شده است. از سیم­های افشان برای برق کشی ساختمان استفاده می­کنند.

طراحی روشنایی ساختمان

مبحث روشنایی ساختمان بسیار حساس­تر از تصور عموم مردم است. میزان نور در یک اتاق باید به گونه­ایی محاسبه شود تا استاندارد­های بین المللی رعایت شود. این استانداردها برای حفظ سلامتی، ایمنی و مصرف بهینه برق تعیین شده است. شدت نور و زاویه نور بسیار مهم است. برهمین مبنا طراحی سیستم روشنایی خود را باید به مهندسین که در این زمینه تخصص دارند، بسپارید. علاوه بر رعایت استانداردهای بین المللی زیبایی نورپردازی اهمیت زیادی دارد. الکتریکی لاله زار عمده تجهیزات نورپردازی تزیینی زیبایی چون ریسه های شلنگی ۵۷۳۰، لوسترهای زیبا و … را به فروش می­رساند که علاوه بر کیفیت بالا و برخورداری از استانداردهای بین المللی بسیار زیبا و شیک طراحی شده اند. برخی از تجهیزات پرطرفدار روشنایی ساختمان مثل ریسه شلنگی، انواع کلید­ها و لوستر­ها را توضیح می­دهیم. تمامی این تجهیزات با کیفیت بالا و استاندارد در فروشگاه لوازم برق ساختمانی لاله زار به آدرس  lalezaromde.com به فروش می­رسد. این سایت دارای نماد تجارت الکترونیکی است که نشانی از اعتبار و اصالت سایت است.

ریسه شلنگی ۵۷۳۰

ریسه­های شلنگی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در بسیاری از ساختمان­های نوساز آرک­های مخصوصی برای جاسازی ریسه های شلنگی در نقشه ابتدایی ساختمان طراحی می­کنند. ریسه های شلنگی از نوار­هایی ال ای دی­ها که در کنار هم قرار گرفته­اند، تشکیل شده است که برای نورپردازی مخفی ساختمان به کار می روند. ریسه شلنگی ۵۷۳۰ با سه ردیف نوار LED متراکم بسیار پر­نور و زیبا است. این ریسه را به صورت متری و در سایز دلخواه می­توان از فروشگاه لوازم برق ساختمان تهیه کرد. به کارگیری چیپ­های SMD میزان برقی مصرفی را کاهش می­دهد و با مبدل­های درون جعبه به برق شهری ۲۲۰ ولت متصل می­شوند. همچنین از طول عمر بسیار بالا حدود ۳۵ هزار ساعت برخوردار هستند.

انواع کلید­های ساختمان

کلید­ها برای روشن و خاموش کردن روشنایی ساختمان به کار می­روند و انواع متفاوتی دارند. کلید­های تک پل، دو پل و تبدیل به صورت روکار یا توکار استفاده می­شود. البته در خانه­های هوشمند برای کنترل روشنایی از کلید­های تایمردار، لمسی، دیمردار و سنسور­های حرکتی استفاده می­کنند. برای خرید عمده و ارزان انواع کلید و پریز می­توانید به فروشگاه لوازم برق ساختمان الکتریکی لاله زار مراجعه کنید. کلید و پریز از جمله تجهیزات ظریفی است که در زیبایی خانه بسیار موثر است.

لوستر و لامپ

لوستر­ها زیبایی هال و اتاق نشیمن را چند برابر می­کند و گاها مظهری از تجمل و زیبایی یک خانه است. انتخاب مناسب لوستر بسیار مهم است. فراموش نکنید علاوه بر زیبایی به تعداد لامپ­ها و میزان وات مصرفی لوستر دقت کنید. برخی از لوستر­ها بسیار زیبا هستند که شما نمی­توانید از نگاه کردن به آن­ها خسته شوید اما استاندارد و کیفیت لازم را ندارند. در برخی موارد زاویه قرار گرفتن لامپ و نورپردازی ان­ها باعث خستگی چشم و در طولانی مدت باعث آسیب می­شود.

لامپ­های ال ای دی به دلیل مصرف کم و قیمت مناسب امروزه طرفدار­ان بسیاری دارد.  لامپ LED علاوه بر کم مصرف بودن ضرر کمتری به بدن می رساند. لامپ­های مهتابی و کم مصرف به دلیل مضر بودن برای سلامتی تقریبا منسوخ شده است. لامپ­های رشته ایی هم بسیار پرمصرف هستند.

آیفون

آیفون یکی دیگر از تجهیزات مهم در ساختمان­ها است. امروزه هیچ ساختمانی را بدون آیفون نمی­بینید. چه آیفونی برای ساختمان شما مناسب است؟ پیش از خرید باید به تعداد طبقات و پنل در باز کن مشترک، قابلیت های آن توجه کرد. آیفون­ها قابلیت هایی متنوعی همچون کیفیت تصویر بالا، ضبط تصویر، سایز مانیتور، تنظیم صدا، اتصال به دوربین مدار بسته، لمسی بودن آن و بسیاری دیگر را می تواند داشته باشد. آیفون کاربردی و دلخواه خود را می­توانید به صورت عمده و ارزان از سایت لاله زار تهیه کنید.

تجهیزات خانه­ های هوشمند

گرایش به هوشمندسازی خانه­ ها، برندهای زیادی را به ساخت تجهیزات حرفه­ایی و زیبایی ترغیب کرده است که قابلیت­های خود را به طور روزافزون گسترش دهند. این برند­ها علاوه بر ساخت تجهیزات یونیک و هوشمند، دستگاه های جانبی طراحی می­کنند تا لوازم قدیمی را نیز به کمک آن­ها کنترل کنیم. به عبارتی هوشمند سازی تجهیزات قدیمی است. برای هوشمند سازی سیستم روشنایی شما می­توانید از ابتدا یک لامپ یا کلید هوشمند خریداری کنید. این سیستم هم همانند هر روش دیگری معایب و مزایای خود را دارد. در صورتی که علاقمند به هوشمندسازی خانه ی خود هستید پیش از تصمیم گیری اطلاعات کافی در این باره بدست اورید و تجهیزات لازم برای هوشمندسازی خانه در سایت فروشگاه لاله زار عمده موجود و قابل سفارش است.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۰۰
821 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0