نشست مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با مدیران اداره‌های مختلف

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان:پروژه های ساختمانی در هر متراژی که باشند، نیازمند رعایت نکات ایمنی هستند

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: مبحث ایمنی باید در همه پروژه‌ها با هر متراژی به خوبی رعایت شود. تجری عنوان کرد: برای پیشبرد بهتر اهداف بهتر است نمایندگان چهار مجموعه در کمیته‌ای، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای رسیدن به یک تفاهم‌نامه مشترک و نیز شیوه‌نامه اجرایی آن را فراهم سازند. ابوالفضل تیرانداز، مدیرکل فنی حرفه‌ای استان گلستان، اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای مهندسان و سایر عوامل دخیل در ساخت و ساز به جهت افزایش ایمنی کارگاه‌ها را دارد.

کد خبر: 5528 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ - ۴:۲۴ ب.ظ

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان به افزایش ساخت و ساز و به تبع آن بلندمرتبه‌سازی به علت رشد جمعیت و مهاجرت اشاره و بیان کرد: مبحث ایمنی باید در همه پروژه‌ها با هر متراژی به خوبی رعایت شود.

پروژه های ساختمانی در هر متراژی نیازمند رعایت نکات ایمنی

پروژه های ساختمانی در هر متراژی نیازمند رعایت نکات ایمنی

پروژه های ساختمانی در هر متراژی نیازمند رعایت نکات ایمنی

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، احمد تجری در نشست مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با مدیران کل فنی حرفه‌ای، راه و شهرسازی و کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: ایمنی ارتباط مستقیم با جان افراد دارد و این مهم ضرورت توجه ویژه به آن را دو چندان می‌کند. وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان سابقه خوبی در همکاری‌های مشترک با اداره‌های مختلف مانند آبفا، گاز، راه وشهرسازی و شرکت توزیع برق را در کارنامه خود دارد.

تجری عنوان کرد: برای پیشبرد بهتر اهداف بهتر است نمایندگان چهار مجموعه در کمیته‌ای، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای رسیدن به یک تفاهم‌نامه مشترک و نیز شیوه‌نامه اجرایی آن را فراهم سازند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تاکید کرد: برای افزایش ضریب ایمنی آموزش‌های لازم، استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و نظارت دقیق توسط فردی متخصص ضروری است.

نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان نیز در این نشست گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم ما حفظ ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و کاهش حوادث است. حلیمه جرجانی به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهندسان بخصوص افراد فاقد پروانه اشتغال اشاره کرد و افزود: با برگزاری دوره ۴۰ ساعته ایمنی، می‌توان از ظرفیت مهندسان سازمان به عنوان مسئول ایمنی پروژه‌ها استفاده کرد تا علاوه بر کاهش خسارت‌ها در اشتغال‌زایی برای مهندسان نیز قدمی برداریم.

در ادامه این نشست، مدیرکل فنی حرفه‌ای استان گلستان عنوان کرد: این اداره کل پتانسیل‌های محدودی دارد که حاضر است آن ها را دراختیار حوزه‌های مختلف قرار دهد تا نتیجه آن توسعه اشتغال و ایمنی باشد. ابوالفضل تیرانداز اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای مهندسان و سایر عوامل دخیل در ساخت و ساز به جهت افزایش ایمنی کارگاه‌ها را دارد.

پروژه های ساختمانی در هر متراژی نیازمند رعایت نکات ایمنی

منبع: ایسنا

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۵
1442 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0