نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان صنعت ساختمان

تعامل با فعالین صنعت ساختمان بیش تر میشود

در دیدار مشترک اعضای کارگروه عمران بسیج مهندسین استان با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بر ضرورت افزایش تعاملات فی مابین تاکید گردید.

کد خبر: 960507136 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ - ۱۲:۴۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در دیدار مشترک اعضای کارگروه عمران بسیج مهندسین استان با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بر ضرورت افزایش تعاملات فی مابین تاکید گردید.تعامل با فعالین صنعت ساختمان بیش تر میشود

تعامل با فعالین صنعت ساختمان بیش تر میشود

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

تعامل با فعالین صنعت ساختمان بیش تر میشود

در این دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با بیان وضعیت موجود سازمان بیان کرد: سازمان طبق قانون، وظیفه اجرای مقررات ملی ساختمان را برعهده دارد اما اجرای این وظیفه به تنهایی نمی تواند ضامن کیفیت ساختمان باشد.
بهنام برومندزاده گفت: در این راستا باید کلیه سازمانها و انجمنهای مرتبط با صنعت ساخت و ساز همکاریهای متقابلی با یک دیگر داشته باشند که در حال حاضر این همکاری از طرف بعضی نهادها کامل نبوده و مفاد مقررات ملی ساختمان رعایت نمی گردد.


برومند زاده با اعلام این که باید تعامل میان فعالین صنعت ساختمان (شهرداریها، راه و شهرسازی، انجمن انبوه سازان و…) افزایش یابد ادامه داد: امید واریم در آینده نزدیک این ارتباطات افزایش یافته و شاهد افزایش کیفیت ساخت و ساز در سطح استان باشیم.
در ادامه پوربهرامی، فرمانده بسیج مهندسین خوزستان، خواهان مشارکت بیش تر اعضا در امور جاری سازمان شد و اظهار امیدواری کرد با مشارکت اعضا سازمان بجایگاه واقعی خود دست یابد
منبع: سازمان نظام مهندسی استان خوزستان

 

 

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۶
1164 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0