پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو دیدار هیئت مدیره سازمان

دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان با استاندار کردستان

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با زاهدی استاندار کردستان دیدار نمودند.

کد خبر: 10979 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ - ۵:۴۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با زاهدی استاندار کردستان دیدار نمودند.دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان با استاندار کردستان

دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان با استاندار کردستان

سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان با استاندار کردستان

مهندس محمودی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در این دیدار با اشاره بظرفیتهای سازمان گفت: نظام مهندسی استان همیشه آمادگی خود را برای توسعه استان ابراز کرده است.

محمودی بهره گیری از پتانسیل ۷ هزار عضو متخصص و نخبه بنفع استان و توسعه ی آن برشمرد.

در این دیدار هم چنین مهندس قادرمزی، دکتر ثابتی، مهندس قناعت، مهندس ژولیده، مهندس لهونیان، مهندس راستین، دکتر هدایت نسب و مهندس حمزه زاده طی سخنانی به بیان پتانسیلهای موجود در سازمان نظام مهندسی پرداختند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان نیز در تائید این موضوع ضمن اذعان بعدم بهره گیری از توان و تخصص سازمان نظام مهندسی ساختمان بر لزوم تقویت ارتباط دستگاههای استان با این سازمان تاکید کرد.

زاهدی هم چنین رونق صنعت ساختمان را موجب رونق صنایع وابسته نام برد و بیان کرد: افزایش ساخت و ساز و اقدامات عمرانی موجب ایجاد اشتغال نیز میشود.

وی عدم استفاده از فرصتها و ظرفیتهای موجود را یکی از مشکلات اساسی در کشور دانست و ادامه داد: هر پدیده ای بجز پدیده های مقدس، میتواند هم فرصت باشد هم تهدید مثل مرز، تکنولوژی و … که باید تلاش کنیم از فرصت آن ها بهره بگیریم.

وی در ادامه ضمن یادآوری دستاوردهای برجام، لغو قطع نامه ها و رفع سایه جنگ از سر کشور را مهم ترین خدمت برجام بکشور عنوان و تصریح کرد: امیدوارم در دولتهای آینده بتوانیم از این دستاورد بخوبی استفاده کنیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

 

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۶
1309 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0