مسئولین صدور خدمات فنی و مهندسی را جدی بگیرند دبیر سازمان نظام مهندسی استان اردبیل مطرح کرد:

حضور مهندسین در پروژه های آبی آذربایجان/ مسئولین صدور خدمات فنی و مهندسی را جدی بگیرند

دبیر هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل صدور خدمات فنی و مهندسی را امری الزامی برای توسعه اشتغال جامعه مهندسین دانست و بیان کرد: صدور خدمات فنی و مهندسی از ستونهای اصلی توسعه اقتصادی کشور است.

کد خبر: 960804010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ آبان ۹۶ - ۲:۲۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، دبیر هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل صدور خدمات فنی و مهندسی را امری الزامی برای توسعه اشتغال جامعه مهندسین دانست و بیان کرد: صدور خدمات فنی و مهندسی از ستونهای اصلی توسعه اقتصادی کشور است.مسئولین صدور خدمات فنی و مهندسی را جدی بگیرند

مسئولین صدور خدمات فنی و مهندسی را جدی بگیرند

مسئولین صدور خدمات فنی و مهندسی را جدی بگیرند

حضور مهندسین در پروژه های آبی آذربایجان/ مسئولین صدور  خدمات فنی و مهندسی را جدی بگیرند

پیل پایه هم چنین با اشاه به برگزاری نشست هیات مهندسی- تجاری سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان، در جریان برگزاری نمایشگاه ساختمان باکو، عنوان کرد: در این نشست وضعیت اشتغال و ظرفیتهای مهندسین استان اردبیل تشریح و نقش موثر آن ها در اجرای پروژه آبهای مرزی استان که منابع اعتباری آن از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است، تشریح و بررسی گردید.
وی در عین حال با بیان این که درخصوص زمینه سازی برای حضور و فعالیت مهندسین استان در پروژه های آبی کشور آذربایجان مذاکراتی انجام گرفته است،گفت: ارزش افزوده صدور خدمات فنی و مهندسی برای کشوری همچون ایران که از سرمایه های انسانی و مهندسی بالایی برخوردار است و هم چنین نیاز فزاینده اقتصاد جهانی به توسعه عمرانی و زیرساختی، قابل توجه و تامل است.
سونامی بیکاری در استان اردبیل
پیل پایه در ادامه با اشاره به عضویت بیش از ده هزار نفر در سازمان نظام مهندسی استان، بر ضرورت بسترسازی برای ایجاد اشتغال مهندسان در رشته های ۷ گانه مهندسی تاکید کرد.

مسئولین صدور خدمات فنی و مهندسی را جدی بگیرند


دبیر هیات رییسه سازمان نظام مهندسی اردبیل در ادامه تصریح کرد: با توجه به تامین منابع اعتباری لازم برای اجرای پروژه آبهای مرزی از محل صندوق توسعه ملی، قشر عظیمی از مهندسین استان در پروژهای فوق مشغول بکار بوده اند.
پیل پایه اظهار داشت: اکنون نیز با توجه به اتمام پروژه مذکور و با توجه به رکود معنی دار صنعت ساختمان و تشدید سونامی بیکاری در استان، ضرورت بررسی و اجرایی کردن صدور خدمات مهندسی الزامی بنظر میرسد.
لازم به ذکر است، در نشست سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو که با حضور بخش خصوصی و هیات تجاری، اتاق بازرگانی، اعضای هیات مدیره نظام مهندسی اردبیل و نمایندگان ازواحدهای تولیدی استانهای تهران زنجان، گیلان، یزد و… در محل سفارت باکو برگزار گردید، سفیر ایران ضمن تشکر از حضور چشم گیر واحدهای تولیدی و هم چنین جامعه مهندسی و اتاق بازرگانی استان اردبیل، خواستار تداوم تلاشها در مورد توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی گردید.
منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

فیلم آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۶
903 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0