فعالیت ششصد و سی و یک شرکت فنی و مهندسی کشاورزی ریاست جهاد کشاورزی استان آذربایجانغربی مطرح کرد:

جلب مشارکت جوامع محلی در نه شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه اجرا گردید

ریاست جهاد کشاورزی استان آذربایجانغربی بیان کرد: در قالب برنامه های ستاد احیاء دریاچه ارومیه پروژه آگاهسازی، آموزش و جلب مشارکت جوامع محلی در نه شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه اجرا گردید.

کد خبر: 960427006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶ - ۸:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست جهاد کشاورزی استان آذربایجانغربی بیان کرد: در قالب برنامه های ستاد احیاء دریاچه ارومیه پروژه آگاهسازی، آموزش و جلب مشارکت جوامع محلی در نه شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه اجرا گردید.جلب مشارکت جوامع محلی در نه شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه

جلب مشارکت جوامع محلی در نه شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه

سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی

جلب مشارکت جوامع محلی در نه شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه

ریاست جهاد کشاورزی استان آذربایجانغربی بیان کرد: در قالب برنامه های ستاد احیاء دریاچه ارومیه پروژه آگاهسازی، آموزش و جلب مشارکت جوامع محلی در نه شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه اجرا گردید.

اسمعیل کریم‌ زاده با تشریح چگونگی اجرای پروژه آگاه ‌سازی، آموزش و جلب مشارکت جوامع محلی در شهرستانهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: این پروژه در راستای پروژه‌های مربوط بستاد احیاء دریاچه ارومیه بمنظور فرهنگسازی، بسترسازی و ظرفیت‌ سازی در دویست و نود و چهار روستا در نه شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.
کریم زاده ادامه داد: صد و چهل و هفت روستای پروژه در شهرستانهای ارومیه، مهاباد و سلماس توسط سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان و صد و چهل و هفت روستا نیز در شهرستانهای سلماس، نقده، میاندوآب، اشنویه، شاهین دژ، بوکان و تکاب توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی  در قالب شرح خدمات مربوطه اجرایی گردیده که سازمان جهاد کشاورزی استان بعنوان دستگاه بهره‌ بردار و ناظر پروژه بوده است.
وی افزود: اقدامات انجام یافته شده در پروژه آگاه‌ سازی، آموزش و جلب مشارکت محلی حوضه آبریز دریاچه ارومیه توسط سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان شامل اعزام بیست تیم در ۳ شهرستان ارومیه، مهاباد و سلماس است که تعداد نفرات فعال در هر تیم چهار نفر و در مجموعه حدود هشتاد و سه نفر در قالب آن انجام وظیفه نمودند.


رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی عنوان کرد: در همین چارچوب صد و چهل و هفت نشست در جوامع محلی برگزار گردید و هم زمان با آن صد و چهل و هفت کارگاه آموزشی مهارتی نیز برای روستائیان برپا شد و در ‌‌نهایت سه هزار و ششصد و هفتاد و پنج نفر گواهی نامه آموزشی دریافت کردند.
وی عنوان کرد: در قالب برنامه‌های ستاد احیاء دریاچه ارومیه صد و چهل و هفت جلسه هم با رهبران جوامع محلی روستایی در این ۳ شهرستان برگزار گردیده است.
وی بیان کرد: در قالب پروژه آگاهسازی، آموزش و جلب مشارکت جوامع محلی یک نمایشگاه ثابت در نوشین شهر و نمایشگاههای سیار برای شهرستانهای زیرپوشش برگزار گردیده و شش نشریه هم گرداوری شده و علاوه بر آن چهار عنوان پوستر و شش عنوان انیمیشن نیز ساخته شده و سه هزار لوح فشرده در اختیار روستائیان قرار گرفته است.
کریم زاده با تشریح اقدامات انجام یافته شده در پروژه آگاهسازی، آموزش و جلب مشارکت محلی حوضه آبریز دریاچه ارومیه توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هم افزود: این مجموعه در هفت شهرستان نقده، بوکان، اشنویه، شاهین‌دژ، تکاب، میاندوآب و سلماسو با سی و سه تیم و ۱۲۳۰ مربی کارهای آموزشی خود را برگزار نموده و نقش بسزایی در روند کاهش آب مصرفی در حوزه کشاورزی در روستاهای این شهرستانها ایفا کرده است.
منبع : خبرگزاری تسنیم

 

گروه تلگرامی برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۶
1286 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0