جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم

جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم

جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم ، است. هفتاد و هشتمين جلسه هيئت مديره عصر 4 شنبه پانزدهم مرداد ماه در محل سالن جلسات، به ریاست مهدی سالاری برگزار گردید

کد خبر: 990518009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ - ۴:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم ، است. هفتاد و هشتمين جلسه هيئت مديره عصر ۴ شنبه پانزدهم مرداد ماه در محل سالن جلسات، به ریاست مهدی سالاری برگزار گردید

جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم

جذب اعتبار و سرمایه های اجتماعی در سازمان؛ ارمغانی از سوی اهل قلم
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ایجاد اعتماد و دید مثبت در مردم بعنوان مخاطب و مشتری اصلی سازمان را نوعی اعتبار و سرمایه اجتماعی برای سازمان دانست و بر نقش پررنگ رسانه ها در ارتقای این سرمایه ارزشمند تأکید نمود.
در هفتاد و هشتمين جلسه هيئت مديره که عصر ۴ شنبه پانزدهم مرداد ماه در محل سالن جلسات برگزار گردید، «مهدی سالاری» ضمن تبریک روز خبرنگار، از همکاری و همراهیهای اهل رسانه با این سازمان تقدیر کرد و حمایت آن ها را در جلب اعتماد مردم و رونق فعالیتهای سازمان نظام مهندسی بسیار مؤثر خواند.
وی، جذب اعتبار و سرمایه اجتماعی را لازمه ارتقاء تمامی سازمانهای خدمات رسان بویژه سازمانهای مردم نهادی همچون نظام مهندسی دانست و این مهم را مرهون انعکاس صحیح فعالیتهای سازمان از سوی اصحاب رسانه عنوان کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اظهار داشت: البته لازم است سازمانها نیز درک درستی از نیازهای جامعه و مردم داشته باشند که در این زمینه نیز اهل قلم می توانند به عنوان مرجع بازتاب این نیازها، یاری گر سازمان باشند.
وی با اشاره به اقدامات خوب و عملکرد موفقی که در چند سال اخیر در سازمان صورت گرفته است، ادامه داد: خوشبختانه آمارها نشان میدهد که میزان مراجعه مردم به سازمان و شاخصهای نظام مهندسی در چند سال اخیر افزایش چشم‌گیری داشته که این امر نشان از اعتماد بیشتر مهندسین و مردم به این سازمان است.
سالاری در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای یک هفته اخیر سازمان، ارائه گزارش عملکرد ۴ ماه سال نود و نه، مجموعه مدیریت فنی و مشارکتهای حرفه ای سازمان را در دستور کار نشست قرار داد.
سپس، «عباس معتمد راد»، مدیر فنی و مشارکتهای حرفه ای سازمان، به معرفی کلی از این مجموعه پرداخت و ادامه جلسه با تمرکز بر دو بخش خدمات مهندسی و واحد کنترل و نظارت پی گرفته شد.
در ادامه، «سيدهادي مدرسی» جزئیات فعالیتها و اقدامات انجام شده در مجموعه خدمات مهندسی سازمان و «مهدی رضایی» شرح وظایف و اهم فعالیتهای واحد کنترل و نظارت سازمان را بیان داشتند و به مقایسه عملکردی ۴ ماهه اول سال نود و نه، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مرداد ۹۹
467 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0