انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی انتصاب معاون وزیر راه و شهرسازی

انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان

به دنبال حکمی از طرف وزیر راه و شهرسازی، سیدمازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب گردید.

کد خبر: 971026016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ - ۵:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به دنبال حکمی از طرف وزیر راه و شهرسازی، سیدمازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب گردید.

انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی

انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی

انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون  وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان

محمد اسلامی _ وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سیدمازیار حسینی را به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب نمود.
در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص، سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب می ‌شوید.
در ادامه گفته شده است: بازنگری در سیاست‌ های توسعه مسکن و فرآیند خدمات مهندسی و ایجاد هماهنگی در کلیه بخش ‌های دولتی و خصوصی موثر در تولید مسکن، تجدید ساختار در صنعت ساختمان کشور، بهره‌مندی از فناوری نوین و تقویت نقش سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی و توانمندسازی شرکت ‌های داخلی و اصلاح و به روز رسانی مقررات ملی و نظارت اداری با بهره ‌مندی از مشارکت جامعه مهندسین کشور بمنظور ارائه خدمات فنی بهینه و حفظ حقوق شهروندان از اهم وظایف مورد انتظار در حوزه مسکن و ساختمان است.

انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی

هم چنین، اسلامی در حکم معاون جدید خود ابراز امیدواری کرده است که وی با استعانت از خداوند متعال، در اجرای سیاست ‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از کلیه ظرفیت‌ ها و استعدادهای بالقوه تلاش ویژه داشته و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشد.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی مکانیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ دی ۹۷
686 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0