مسئولین فنی معادن چشمهای نظارتی سازمان هستند محمدرضا عربی مزرعه شاهی

اختصاص دادن هشتصد میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های معدنی

مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیتهای معدنی بیان کرد: در 3 ماه اخیر ارزش تسهیلات مصوب بانکی به معدن کاران و طرحهای معدنی به هشتصد میلیارد ریال رسیده که در تاریخ فعالیتهای این صندوق بی سابقه بوده است.

کد خبر: 960327002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ - ۵:۵۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیتهای معدنی بیان کرد: در ۳ ماه اخیر ارزش تسهیلات مصوب بانکی به معدن کاران و طرحهای معدنی به هشتصد میلیارد ریال رسیده که در تاریخ فعالیتهای این صندوق بی سابقه بوده است.اختصاص دادن هشتصد میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های معدنی

اختصاص دادن هشتصد میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های معدنی

سازمان نظام مهندسی معدن

اختصاص دادن هشتصد میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های معدنی

محمدرضا عربی مزرعه شاهی گفت: طبق پیگیریهای این صندوق و اخذ مصوبه‌های مربوطه از بانکهای عامل در ۳ ماه گذشته با هم کاری بانکهای عامل حدود هشتصد میلیارد ریال تسهیلات برای پروژه‌های معدنی معرفی گردیده از طرف صندوق اختصاص یافته که در حال پرداخت است.
وی ادامه داد: میزان صدور بیمه نامه بدلیل عدم هم کاری بانکها در سال نودوپنج کاهش یافته بود که با توجه به اقدامات صورت گرفته در ماههای پایانی سال قبل و بویژه اقدامات ۳ ماهه سال جاری، پیش بینی میشود میزان بیمه نامه‌های صادره سال جاری از رشد چند برابری برخوردار گردد.
مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی افزود: از ابتدای تیرماه، همه مراحل تشکیل و تکمیل پرونده‌های متقاضیان از طریق میزهای صندوق استان که با هم کاری و مشارکت سازمان نظام مهندسی و سازمانهای استان تشکیل شده است، انجام میشود و دیگر نیازی بحضور فعالان معدنی در دفتر مرکزی واقع در تهران نیست.


مزرعه شاهی تصریح کرد: این اقدام با هدف کمک به معدن کارانی است که در شرایط رکود دچار مشکلات مالی شده‌اند.
به گفته ایشان، گیرندگان تسهیلات که کماکان دارای بدهی معوقه به بانک هستند هم میتوانند با مراجعه به بانک از امکان بخشش جرایم دیرکرد وام بانکی خود استفاده نمایند که البته این موضوع طبق مصوبات بانک مربوطه و بانک مرکزی است.
مزرعه شاهی با اشاره به برنامه‌های صندوق در مورد استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تاکید کرد: با فروشندگان تجهیزات معدنی برای تامین مالی مستقیم برای فروش تجهیزات نیز مکاتبات و مذاکراتی صورت گرفته که در صورت نهایی شدن میتواند کمک قابل توجهی به تامین مالی حوزه معدن باشد.

منبع: تی نیوز

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ خرداد ۹۶
1056 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0