اختصاص سهم 1 درصدی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به عضوهای نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان

اختصاص سهم ۱ درصدی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به عضوهای نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان بیان کرد: در سهم بندیهای صندوق حمایت از توسعه حوزه کشاورزی کردستان، حوزه خدمات مشاوره ای مربوط به سازمان نظام مهندسی کشاورزی بوده و 1 درصد به آن تخصیص داده شده است.

کد خبر: 960629001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶ - ۷:۴۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان بیان کرد: در سهم بندیهای صندوق حمایت از توسعه حوزه کشاورزی کردستان، حوزه خدمات مشاوره ای مربوط به سازمان نظام مهندسی کشاورزی بوده و ۱ درصد به آن تخصیص داده شده است.اختصاص سهم ۱ درصدی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به عضوها

اختصاص سهم 1 درصدی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به عضوها

اختصاص سهم ۱ درصدی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به عضوهای نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان

اختصاص سهم ۱ درصدی صندوق  حمایت از بخش کشاورزی به عضوهای نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان

 

عابد احمدی در نشست کارگروه تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کردستان، که در سالن نشست های سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید، در مورد سهم بهره مندی از اعتبارات صندوق حمایت از توسعه کشاورزی، گفت: برنامه و سیاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان برای بهره مندی اعضای سازمان از امتیازات صندوق است و اهداف ما نیز در این راستا خواهد بود.
به گفته احمدی، با در نظر گرفتن برنامه ها و سیاستهای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و تطبیق آن ها با فعالیتها و نیازمندیهای اعضای سازمان و تحقق سهم خود در تقسیم بندیها، از تسهیلاتی که در این صندوق برای اعضا در نظر گرفته شده است، بهره مند گردیم و اشتغالزایی برای اعضای سازمان انجام دهیم.
وی با اشاره به تخصیص ۱ درصدی از صندوق حمایت، گفت: در سهم بندیهای صندوق، بخش خدمات مشاوره ای مربوط به سازمان نظام مهندسی کشاورزی بوده و ۱ درصد به آن تخصیص داده شده و سعی بر اینست تا سهم خود را بصورت صد درصدی لحاظ کنیم.

اختصاص سهم ۱ درصدی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به عضوها


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان خاطر نشان ساخت: این سهم ۱ درصدی بواحدهای گیاه پزشکی از جمله فروشندگیهای سموم و نهاده های کشاورزی عضو سازمان امکانپذیر است.
احمدی یاد آور شد: این میزان اعتبار ضمن بر طرف نمودن مشکلات مادی این واحدها و ارائه تحویل این نهاده ها به کشاورزان و تولید کننده ها از جمله مواد بیولوژیک تسهیل میشود که همین امر سبب افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی خواهد شد.
منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ شهریور ۹۶
1341 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0