دستگیری چند مظنون بجرم جعل مهر نظام مهندسی در کرد کوی توسط مراجع نظارتی انجام گرفت:

دستگیری چند مظنون بجرم جعل مهر نظام مهندسی در کرد کوی

منابع موثق از بازداشت تعدادی از افراد بجرم جعل مهر سازمان نظام مهندسی استان گلستان در شهرستان کردکوی خبر دادند .

کد خبر: 960814002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶ - ۷:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، منابع موثق از بازداشت تعدادی از افراد بجرم جعل مهر سازمان نظام مهندسی استان گلستان در شهرستان کردکوی خبر دادند .دستگیری چند مظنون بجرم جعل مهر نظام مهندسی در کرد کوی

دستگیری چند مظنون بجرم جعل مهر نظام مهندسی در کرد کوی

دستگیری چند مظنون بجرم جعل مهر نظام مهندسی در کرد کوی

دستگیری چند مظنون بجرم جعل  مهر نظام مهندسی در کرد کوی

یک منبع مطلع در این زمینه بیان کرد : خبر احضار و بازداشت این افراد توسط یکی از مراجع نظارتی مهم صحت داشته و جعل مهر سازمان نظام مهندسی روی داده است .
مکان این اقدامات مجرمانه شهرستان کردکوی بوده و سازمان نظام مهندسی استان گلستان هم از موضوع آگاه و پی گیر وضعیت این افراد شده است .
قابل ذکر است فردی که اخیرا در یکی از نهادهای انتخابی همین شهرستان مشغول بفعالیت شده نیز جزو مظنونین میباشد و اگر پرونده وی بمراجع قضایی ارسال و حکم علیه وی صادر گردد احتمال انفصال از خدمت برای وی وجود دارد .
این پرونده همچنان باز است و رسیدگی به این اتهامات ادامه دارد .
گفته میشود اینکار به چند شکل ممکن است روی داده باشد که در حالت اول افرادی بخواهند بدون اطلاع مهندس ناظر ، دزدکی از مهر وی استفاده کند .
در حالت دوم خود مهندس با اطلاع این کار را میکند یعنی این که مثلا فردیکه مهندس ناظر است و فرضا ده هزار متر سهمیه دارد اضافه بر آنرا ثبت سیستم نمیکند در حالی که کار انجام شده و پولش هم اخذ میشود .
سومین حالت هم به اینصورت است که برخی مهندسان پس از این که شصت درصد کار انجام شد برای این که زودتر خلاص گردند و در پروژه ای دیگر مشغول به کار شوند گواهی پایانکار صادر میکنند در حالی که چهل درصد کار هنوز باقیمانده است .

دستگیری چند مظنون بجرم جعل مهر نظام مهندسی در کرد کوی


بهر حال این ها شگردهایی است که برخی مهندسان از آن استفاده میکنند و شاید هم راه های دیگری در این زمینه وجود داشته باشد و لازم است ریاست سازمان نظام مهندسی و مسئولان نظارتی از این موارد مراقبت بیش تری بکنند چرا که موضوع مسکن با جان و مال انسان ها پیوند خورده است .
منبع : گلستان ما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۶
1483 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0