تصویب ترازنامه، صورتهای مالی و بودجه شورای مرکزی خزانه دار سازمان

تصویب ترازنامه، صورتهای مالی و بودجه شورای مرکزی

ترازنامه و صورتهای مالی شورای مرکزی مربوط به سال نود و هفت در نشست هجدهم تیر ماه نود و هشت شورای مرکزی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

کد خبر: 190712006 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ تیر ۹۸ - ۲:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ترازنامه و صورتهای مالی شورای مرکزی مربوط به سال نود و هفت در نشست هجدهم تیر ماه نود و هشت شورای مرکزی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

تصویب ترازنامه، صورتهای مالی و بودجه شورای مرکزی

تصویب ترازنامه، صورتهای مالی و بودجه شورای مرکزی

تصویب ترازنامه، صورتهای مالی و  بودجه شورای مرکزی

در این نشست، خزانه دار سازمان در گزارش عملکرد سال نود و هفت به صرفه جوییهای خوب انجام شده در هزینه ها اشاره کرد و افزود: علی‌رغم تورم شدید که در سال نود و هفت، بر کشور حاکم گردید تراز و عملکرد سازمان نسبت به سال ‌های قبل مثبت بود و نظر حسابرس رسمی سازمان نیز در باره عملکرد مالی سال نود و هفت شورای مرکزی مطلوب و مثبت است.
در نشست شورای مرکزی هم‌چنین بودجه سال نود و هشت این شورا مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
طبق گزارش خزانه دار سازمان در بودجه سال نود و هشت شورای مرکزی حق الزحمه و حق الجلسات اعضا تا سقف بیست درصد افزایش یافته و سقف افزایش حق الزحمه هیئت رئیسه زیر دوازده درصد بوده است. هم‌چنین در بخش حقوق و دستمزد کارکنان براساس قانون کار افزایش صورت گرفته است. هزینه های اداری شورای مرکزی در بودجه سال نود و هشت نیز تا سقف بیست و پنج درصد افزایش یافته است.

تصویب ترازنامه، صورتهای مالی و بودجه شورای مرکزی

خزانه دار سازمان در پایان گزارش خود با اشاره به این که تراز مالی سازمان در اختیار روسا و هیات مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها و اعضای شورای مرکزی قرار گرفته است از اعضای اجلاس هیئت عمومی خواست با مطالعه کامل مفاد این گزارش در اجلاس بیست و دوم به طرح و بررسی آن بپردازند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۸
611 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0