مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402 مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402

مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۲

مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402 ، در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان به اعضاء و مهمانان محترم حاضر در جلسه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت

کد خبر: 021222012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ اسفند ۰۲ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۲ ، در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان به اعضاء و مهمانان محترم حاضر در جلسه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت

مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۲

مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402

مصوبات یکصدوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان۱۴۰۲

مهار تورم و رشد تولید »

احتراما”، یکصد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان در دوره نهم مستند به دعوتنامه شماره ۱۴۰۲/۶۰۹۲ مورخ ۲۹/۱۱/۱۴۰۲ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان به اعضاء و مهمانان محترم حاضر در جلسه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

۱- موضوع برگزاری جشن روز مهندس و بزرگداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی در جلسه مطرح و مقرر شد با توجه به شرایط نامساعد مالی سازمان برای روز مهندس برنامه ای در صدا و سیما تدارک دیده شود و با ارسال پیامک و … به مهندسان عضو پیام تبریک ارسال شود.

۲-موضوع نحوه دریافت حق الزحمه آزمایشگاه بتن در استان در جلسه مطرح و مقرر گردید شیوه نامه خدمات فنی آزمایشگاهی تدوین شده با تائید هیئت مدیره جهت اجرا به دفاتر نمایندگی استان ابلاغ شود و هم‌چنین دوره آموزشی مرتبط جهت متصدیان آزمایشگاه، کارکنان استان و دفاتر نمایندگی برگزار گردد هم‌چنین مقرر گردید، گردش کار مناسبی توسط صادقی مهندس وحید، مهر مهندس احمدی و دکتر اسکندری تدوین و ابلاغ شود.

۳- موضوع محدودیت تعداد کار رشته های مهندسی در شهرستان‌ها در جلسه مطرح و با افزایش تعداد چهار عدد کار به جزء رشته عمران (تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ در شهرستان‌ها موافقت بعمل آمد همچنین با افزایش ۲ عدد) دو عدد (کار صرفا جهت پروژه‌های چون ساخت برای رشتههای عمران در استان موافقت به عمل آمد.

۴– درخواست خانم برزگر همکار نمایندگی دیشموک مبنی بر اینکه نامبرده کلیه مسئولیت‌های دفتر نمایندگی و امور جاری آن را به تنهایی انجام می دهند و متقاضی دریافت حق الزحمه ای متناسب با خدمات ارائه شده، است. در جلسه مطرح و مقرر شد، به تناسب حجم کاری و درآمد نمایندگی‌ها نسبت به پرداخت حق الزحمه کارکنان و مسئولان دفاتر نمایندگی اقدام نمایند و هم‌چنین مقرر شد، راجع به پرداخت مورد درخواست خانم برزگر در سال ۱۴۰۲ ریاست و خزانه دار محترم موضوع را بررسی و مساعدت لازم را انجام دهند.

۵- موضوع تعیین تکلیف دفاتر نمایندگی‌های تابعه در جلسه مطرح و مقرر شد، ساماندهی تمامی دفاتر نمایندگی تابعه استان در جلسه آتی مطرح و راجع به مدیران، مسئولان و رابطین آنها تصمیم گیری و تعیین تکلیف گردند.

۶- مقرر شد، ظرفیت و تعداد کار در چارچوب صلاحیت افراد بررسی و متخلفین مطابق مقررات به شورای انتظامی معرفی شوند.

۷-موضوع ابلاغ خانم فردایی با عنوان رابط نمایندگی در سال ۱۴۰۲ در جلسه مطرح و موضوع به جلسه آتی هیئت مدیره جهت بررسی و تعیین تکلیف موکول شد.

۸-موضوع نگهبانی سازمان توسط برهمن در جلسه مطرح و مقرر شد، ریاست سازمان با آقای اکبری نگهبان سابق سازمان مذاکره و نتیجه را به هیئت مدیره جهت تصمیم گیری نهایی ابلاغ نمایند.

۹-موضوع نارضایتی از پرداخت تسهیلات توسط بانک تجارت به اعضای محترم سازمان در جلسه مطرح و مقرر شد، از نمایندگان بانک های مختلف دعوت و مذاکرات لازم با حضور هر تعداد از اعضای هیئت مدیره در حد مقدورات انجام و نتایج برسی ها در جلسه هیئت مدیره مطرح و تعیین تکلیف شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۰۲
309 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0