مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402 مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402

مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۲

مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402 ، در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر جلسه به اعضاء موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت

کد خبر: 021222011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ اسفند ۰۲ - ۹:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۲ ، در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر جلسه به اعضاء موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت

مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۲

مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1402
مصوبات یکصدوهفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان۱۴۰۲
مهار تورم و رشد تولید »
احتراما”، یکصد و هفتمین جلسه هیئت مدیره سازمان در دوره نهم مستند به دعوتنامه شماره ۶۳۲۰/۱۴۰۲ مورخ ۱۴/۱۲/۱۴۰۲ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر جلسه به اعضاء موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
۱ – درخواست کهن با موضوع حل مشکلات حوزه مدیر امور مهندسین در جلسه مطرح و مقرر گردید با توجه به حساسیت موضوعات مطروحه موارد در جلسه فوق العاده ای با اطلاع رسانی و موافقت اعضاء هیئت مدیره مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گیرد هم‌چنین با افزایش تعداد پروژه های عدم سابقه (گاز با رعایت ظرفیت متراژ سالیانه به تعداد ۱۲) دوازده (پروژه موافقت به عمل آمد.
۲ – مصوب شد، جلسه مشترکی با معاونت محترم امور عمرانی، استانداری مدیر کل محترم راه و شهرسازی و شهردار محترم یاسوج در نخستین فرصت ممکن جهت بررسی موضوعات سازمان تشکیل و تصمیم گیریهای لازم اتخاذ شود.
۳-درخواست زمانی، عبدی زاده و جهانبین جهت اضافه شدن به گروه‌های کنترل رشته مکانیک و معماری مطرح و نظر به تعداد اعضای گروه کنترل رشته های مذکور موضوع جهت تصمیم گیری به ابتدای سال آینده موکول شد.
۴-بررسی و تصمیم گیری راجع به دفاتر نمایندگیهای تابعه به جلسه روز یک‌شنبه هفته آینده موکول شد.
۵- درخواست خدیوی مسئول محترم نمایندگی دهدشت با موضوع اضافه نمودن طراح و ناظر معمار در پروژه های قدیمی در جلسه مطرح و مقرر شد، موضوع در جلسه آتی بررسی و تعیین تکلیف شود.
۶ -درخواست موسوی انبوه ساز با موضوع تقسیط پروژه واقع در بلوار باهنر – نبش شهادت ۳ به متراژ ۸۳۶۰ متر زیربنا در جلسه مطرح و مقرر شد، مبلغ ۴۰ حق الزحمه مهندسان واریز و مابقی طی دو قسط هر کدام با فواصل زمانی طی دو فقره چک به صورت بالمناصفه چک صیادی جدید به سازمان تحویل و مسئول امور مالی سازمان (رضوی) مسئول پی‌گیری وصول چک و پرداخت به مبلغ چک‌ها به حساب سازمان بوده و در صورت عدم موجودی در تاریخ سررسید چک ها بلافاصله ایشان نسبت به فرم زدن آنها اقدام و در اسرع وقت به صورت مکتوب رئیس سازمان را از موضوع مطلع کنند.
۷-درخواست خواجه احمدی مسئول محترم پشتیبانی سازمان با موضوع تعمیر خودروی پارس سازمان در جلسه مطرح و پیگیری موضوع به ریاست و احسانی و کهزادی تفویض اختیار گردید.
۸-درخواست گروه نظارت عالیه سازمان با موضوع افزایش حق الزحمه گروه مربوطه در جلسه مطرح و با توجه به شرایط نامساعد مالی سازمان با درخواست مربوطه موافقت نگردید.
۹-درخواست محمد پور کارشناس رسمی دادگستری با موضوع معرفی مشاور مقاوم ساز در جلسه مطرح و با عنایت به مسئولیت حقوقی کارشناس محترم ر راستای اظهار نظر کارشناسی، مستدرک شایسته است کارشناس محترم در اسرع وقت با مکاتبه با مقام محترم قضایی در خصوص هماهنگی با یکی از مهندسان مشاور دارای صلاحیت بهسازی و مقاوم سازی لرزه ای اقدام نموده تا پس از انجام بررسیهای لازم توسط مهندسین مشاور مربوطه تصمیم گیریهای لازم توسط دستگاه محترم قضایی معمول شود.
۱۰-موضوع کسری ظرفیت مهنهدسان جهت پوشش دادن پروژه های نهضت ملی مسکن در جلسه مطرح و با افزایش ظرفیت مهندسان در شهر گچساران به میزان ۲۰درصد موافقت به عمل آمد، این مصوبه به صورت وحدت رویه برای نمایندگی های تابعه است.
۱۱-درخواست محمداحسان پرکول با موضوع افزایش تعداد کار نامبرده در سال جاری در جلسه مطرح و با درخواست نامبرده مخالفت به عمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۰۲
298 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0