مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، به دعوتنامه شماره ۵۷۰۲/۱۴۰۲ مورخ ۴/۱۱/۱۴۰۲ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد

کد خبر: 021124009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ بهمن ۰۲ - ۹:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، به دعوتنامه شماره ۵۷۰۲/۱۴۰۲ مورخ ۴/۱۱/۱۴۰۲ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد

مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد
مصوبات یکصدوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان ۱۴۰۲
مهار تورم و رشد تولید »
احتراما”، یکصد و چهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان مستند به دعوتنامه شماره ۵۷۰۲/۱۴۰۲ مورخ ۴/۱۱/۱۴۰۲ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
۱- موضوع کسری پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی تعدادی از کارکنان پاره وقت که در سال ۱۳۹۸ پرداخت شده است در جلسه مطرح و مقرر شد، موضوع توسط ریاست و خزانه دار محترم سازمان بررسی و در جلسه آتی هیئت مدیره جهت تصمیم‌گیری گزارش شود.
۲- بند ۱۱ مصوبه مورخ ۳/۱۰/۱۴۰۲۰ با اعمال مدرک تحصیلی سرکار خانم مژگان درخشان در جلسه مطرح اصلاح و با اعمال مدرک نامبرده موافقت به عمل آمد.
۳-موضوع انتقال رضا انصاری صدر به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در جلسه مطرح شد و با درخواست انتقالی نامبرده موافقت به عمل آمد.
۴- موضوع نیروی دبیرخانه شورای انتظامی نظر به تقاضای جابجایی ثریا زارع از آن دبیرخانه و تعیین نیروی جایگزین نامبرده در جلسه مطرح شد و موضوع به ریاست سازمان تفویض شد، هم‌چنین جابجایی داخلی نیروهای سازمان به ریاست سازمان تفویض اختیار شد.
۵- پیشنهاد یاسر محمدی با موضوع برگزاری همایش علمی با موضوع بررسی زلزله سیسخت به مناسبت -سالگرد رخداد حادثه مذکور در جلسه مطرح گردید و با درخواست نامبرده با محوریت و برنامه ریزی سازمان موافقت به عمل آمد.
۶- موضوع نامه شورای مرکزی به شماره ۵۲۵۲۸ شم مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۲ در مورد شرکت در مسابقات والیبال کشوری در جلسه مطرح و با توجه به شرایط مالی سازمان مورد موافقت قرار نگرفت.
۷-موضوع شکایت لاهوتیان علیه سازمان در اداره کار مطرح و مقرر شد، موحدپور و اسکندری با مشاوره با سایر استان‌ها نسبت به معرفی یک نفر به عنوان مشاور حقوقی سازمان آگاه، به مسائل و موارد حقوقی کار و … اقدام و با توجه به پیشنهادات رسمی مشاور مذکور تصمیم‌گیری نهایی توسط هیئت مدیره انجام گیرد.
۸-درخواست ماهتاب شفیعی با موضوع اینکه پروژه نامبرده در سال ۱۳۹۳ پروانه ساختمانی خویش را دریافت کرده و اکنون به علت اضافه بنا به سازمان مراجعه نموده و متقاضی دریافت پایان کار است اما سازمان ایشان را ملزم به اضافه کردن طراح و ناظر تأسیسات برقی و مکانیکی نموده در جلسه مطرح و با توجه به داشتن اضافه بنا مورد موافقت قرار نگرفت.
۹ – درخواست ایرج خوبانی طبق نامه رسمی شماره دهـ / ۵۲۷/۱۴۰۲ مورخ ۲/۱۰/۱۴۰۲ با موضوع مراجعه نامبرده بدلیل داشتن اضافه بنا و الزام ایشان توسط دفتر نمایندگی دهدشت به اضافه کردن طراح معماری در جلسه مطرح و با توجه به داشتن اضافه بنا و صراحت مفاد قانون با درخواست نامبرده موافقت به عمل نیامد.
۱۰-موضوع ارجاع پروژه های نهضت ملی مسکن، پازنان خنگ بنار و خامی که در سیستم ارجاع ثبت شده بودند در جلسه مطرح و مقرر شد، ارجاعات مربوطه حذف و امتیاز مهندسین مربوطه به قبل از ارجاع برگشته و اصلاح شود، هم‌چنین مصوب شد، هزینه کنترل نقشه های نهضت ملی به حساب سازمان واریز شده و بعد از کسر سهم سازمان مابقی به حساب گروه کنترل واریز گردد هم‌چنین مقرر شد، در اسرع وقت جلسه مشترکی با مدیرکل محترم راه و شهرسازی جهت مشارکت و ورود مهندسان نقشه بردار و شهرساز به پروژه های نهضت ملی تشکیل شود.
۱۱- نظر به آغاز تخفیفات دهه مبارکه فجر توسط شهرداری‌ها و جهت برخورداری مراجعین به تخفیفات مذکور مقرر شد، بعد از پرداخت هزینه های خدمات مهندسی توسط مالکین و تائید نقشه‌های معماری سازمان نسبت به ارسال نامه موقت جهت طی مراحل قانونی در شهرداری‌ها و برخورداری از تخفیفات مذکور اقدام نموده و پس از طی مراحل مربوطه، متقاضیان جهت پی‌گیری ادامه امور به سازمان و دفاتر نمایندگی‌ها مراجعه نمایند.
۱۲ – درخواست خدیوی مسئول نمایندگی دهدشت مبنی بر تخصیص تنخواه به دفتر مربوطه در جلسه مطرح و موضوع به ریاست و خزانه دار سازمان تفویض شد.
۱۳ – مصوب شد در مورد موضوع دریافت تسهیلات از صندوق سازمان توسط کارکنان سازمان و ارکان یک نفر به عنوان ضامن بازپرداخت معرفی و تعهد کتبی از طرفین دریافت شود و نظارت بر حسن اجرای این بند بعهده مدیریت پشتیبانی و مسئول امور مالی است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ بهمن ۰۲
204 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0