مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد 1402 مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد 1402

مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد ۱۴۰۲

مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد 1402 ، به دعوتنامه شماره ۴۲۷۶/۱۴۰۲ مورخ ۲۰/۸/۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۸ عصر با دستور کار ابلاغی در محل سازمان ارائه شد

کد خبر: 020904010 تاریخ انتشار: شنبه ۴ آذر ۰۲ - ۱:۱۸ ب.ظ
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد ۱۴۰۲ ، به دعوتنامه شماره ۴۲۷۶/۱۴۰۲ مورخ ۲۰/۸/۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۸ عصر با دستور کار ابلاغی در محل سازمان ارائه شد

مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد ۱۴۰۲

مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد 1402

مصوبات نودوچهارمین جلسه هیئت مدیره سازمان۱۴۰۲احتراما”، نود و چهارمین جلسه هیئت مدیره محترم سازمان استان در دوره نهم مستند به دعوتنامه شماره ۴۲۷۶/۱۴۰۲ مورخ ۲۰/۸/۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۸ عصر با دستور کار ابلاغی در محل سازمان تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان به اعضای حاضر در جلسه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۱-موضوع بازدید از پروژه های در دست احداث استان توسط اعضای هیئت مدیره در جلسه مطرح و مصوب شد، وحید مهر به عنوان مسئول هماهنگ کننده برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با اعضاء را به عمل آورند. ضمنا مقرر شد، دفاتر نمایندگی تابعه قلعه رئیسی و دیشموک یک گروه نظارت بهمئی یک ،گروه لنده، سوق، چرام و دهدشت یک گروه با نمایندگی دهدشت گچساران و باشت یک گروه با نمایندگی گچساران تشکیل گردد و مهندسان پیشنهادی خود را به سازمان استان جهت صدور ابلاغ حکم نظارت بر ساخت و سازهای شهرستانی معرفی کنند.
۲-با توجه به شواهد و قرائن به نتایج و مطالعات آزمایشگاهی خاک در مناطق شهری و روستایی خلف آباد، سروک، سرآبتاوه و محدوده نجف آباد به علت بالا بودن سفره آب زیرزمینی و مقاومت ضعیف خاک مکاتباتی با دستگاه‌های ذیغربط مانند اداره کل راه و شهرسازی بنیاد مسکن استان سازمان آب و خاک و – جهت تجهیزات ویژه و الرام مالکین براساس مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان به انجام آزمایش ژئوتکنیک در ساختمانهای ۵ سقف به بالا به عمل آید.
۳- مصوب شد، تعرفه خدمات مهندسین شهرساز که در سال ۱۴۰۱ به تصویب رسیده است شامل انطباق شهری ساختمان کاربری انطباق اراضی شهری، طرح تفکیک اراضی شهری و روستایی تعیین کاربری خارج از محدوده و حریم شهرها و روستاها و همچنین پدافند غیر عامل جهت اجرا به مدیر فنی و اجرایی ابلاغ شود.
۴ – مصوب شد، در هفته بسیج میز خدمت سازمان نظام مهندسی در کنار سایر ادارات در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج فعال شود.
۵- موضوع شروع فعالیت مجریان ذیصلاح در جلسه مطرح و طبق گزارش جهانبازی با توجه به آمار ارائه شده از افراد صلاحیت دار، مقرر گردید فراخوانی از طرف ریاست محترم سازمان با فرصت ده روزه جهت اعلام آمادگی افراد صلاحیت دار متقاضی ارائه خدمات مجریان در سطح استان ابلاغ شود و هم‌چنین مقرر شد، افراد متقاضی تأسیس دفاتر اجرای ساختمان به واحد خدمات مهندسی جهت نام نویسی و معرفی به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کرده و نام نویسی شوند. ضمنا” مقرر گردید پس از جمع آوری » لیست افراد متقاضی جهت تصمیم گیری به هیئت مدیره ارسال شود.
۶-نامه شماره ۵۱۳۹۲ ش م مورخ ۱۷/۸/۱۴۰۲ شورای مرکزی با موضوع تسریع در فرآیند استفاده از خدمات نظام مهندسی در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید مطرح و به اطلاع همکاران هیئت مدیره رسید.
۷-درخواست آقای بدرقه با موضوع بخشودگی مانده هزینه شناسنامه فنی و ملکی خود در جلسه مطرح و با توجه به اینکه پروژه نامبرده در بازه زمانی قبل از ابطال دریافت هزینه شناسنامه توسط دیوان عدالت اداری بوده است با درخواست نامبرده مخالفت به عمل آمد.
۸-موضوع حق الزحمه گروه کنترل رشته های هفتگانه در جلسه مطرح و با افزایش تعرفه گروه فوق به میزان %۳۰ (سی درصد) از شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲موافقت به عمل آمد.
۹-موضوع بررسی امتیازات ارجاع نظارت در جلسه مطرح و مصوب شد با تشکیل کمیته مذکور و
رشته های مختلف از وحید مهر، احسانی، اسکندری و موحدپور موضوع تعیین تکلیف شود. موضوع ارائه خدمات مهندسی به اعضای نظام مهندسی سازمان در جلسه مطرح و با تخفیف ۵۰ ( پنجاه درصدی) ارئه خدمات مهندسی (طراحی و نظارت) مشروط به رعایت حداکتر ۶۰۰ ششصد متر مربع تخفیف بدون لحاظ کردن این متراژ در ظرفیت و تعداد کار و متناسب مساحت زیربنای کل موافقت بعمل آمد در یک مثال چنانچه پروژهای به میزان ۲۰۰۰ متر مربع به نام اعضای سازمان باشد حداکثر سقف تخفیف ۶۰۰ متر مربع بدون دریافت تعرفه خواهد بود و ۱۴۰۰ متر مربع باقیمانده با تعرفه روز محاسبه گردیده و مناسب با متراژ چنانچه مساحت پروژه به متراژ کم‌تر از ۱۲۰۰ متر مربع باشد ۱۵۰ آن شامل تخفیف و مابقی در سهمیه ثبت می شود.
تبصره:هر مهندس عضو سازمان، صرفا برای یک بار می تواند از امتیاز فوق به نام خود یا یکی از اعضای خانواده شامل (پدر-مادر-همسر و یا فرزندان)خود استفاده نماید.
۱۰ -درخواست عزیز سرمدی ( فردین پناهی) و محمد حسین ایلخانی با موضوع پرداخت حق النظارت پروژه های مورد تقاضای خویش به صورت اقساط در جلسه مطرح و با تقاضای آنان با وصول چک صیادی به مدت دو ماه موافقت به عمل آمد.
۱۱- موضوع پوشش بیمه مهندسین عضو در جلسه مطرح و موضوع جهت تعیین تکلیف به کمیته رفاهی سازمان تفویض اختیار شد.
۱۲- درخواست محمد دانش آموز با موضوع حذف پروژه هایی که به نام ایشان ثبت شد ولی به علت عدم مراجعه مالک بلا تکلیف مانده اند در جلسه مطرح و مقرر شد، گزارشی از عملکرد نامبرده از واحد خدمات مهندسی دریافت و ریاست و نواب ایشان موضوع را بررسی و تعیین تکلیف کنند.
۱۳- موضوع افزایش تعداد کارپروژه های چون ساخت مطرح و مقرر شد و با توجه به شرایط حاکم موجود و تکمیل ظرفیت مهندسان پروژه های فوق الذکر تعداد ۴ پروژه مصوبات قبل برای شهرستانهای تابعه به ۶ پروژه شامل طراحی با نظارت افزایش و برای شهر یاسوج با توجه به شرایط حاکم موضوع با رعایت حداکثر سقف پروژه به ریاست سازمان تفویض اختیار شد.
(رعایت عدالت در توزیع کار خواست کلیه اعضای هیئت مدیره است.)
۱۴- موضوع درخواست ساسان حسینی جهت عضویت در کارگروه کنترل معماری در جلسه مطرح و با توجه به بحث و بررسی های انجام گرفته در جلسه موضوع جهت تعیین تکلیف به جلسات آتی موکول شد.
۱۵-درخواست علی محمد ژیان نسب، موضوع تائید تغییرات در سرانه فضای سبز درمانی پروژه طرح تفکیک واقع در شهر گچساران که قبلا توسط جناب آقای دکتر عمران کهزادی در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تهیه و توسط گروه کنترل تائید و هم‌چنین طی مکاتبه رسمی به شماره ۱۰۳۳۵/۱۴۰۰ مورخ ۴/۷/۱۴۰۰ به امضای ریاست وقت سازمان به شهرداری دوگنبدان ابلاغ شده است در جلسه مطرح و یا درخواست نامبرده موافقت به عمل آمد.
۱۶ – درخواست رضا انصاری در مورد استفاده از ۱۵ روز مرخصی بدلیل مشکلات خانوادگی در جلسه مطرح و مقرر شد، در صورت داشتن ذخیره مرخصی سنواتی استحقاقی موافقت و در غیر این صورت بدون حقوق با درخواست نامبرده موافقت به عمل آید.
۱۷- موضوع درخواست تعدادی از همکاران جهت استفاده از تسهیلات سازمان در جلسه مطرح و با رعایت مصوبات قبلی در مورد سقف و میزان بدهی مالی موضوع به ریاست سازمان تفویض اختیار شد.
۱۸- موضوع درخواست اعلام همکاری آزمایشگاه ساخت آزما از شرکت‌های تابعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه مطرح و موضوع جهت تعیین تکلیف به مهندس وحید مهر تفویض شد.
۱۹- درخواست مصطفی نیکویی برنده خودرو پژو ۴۰۵ سازمان در آگهی مناقصه انجام شده با توجه به ایرادات و مشکلات موتوری خودرو مذکور که موجب وارد شدن ضرر و زیان به ایشان گردیده با عدم پرداخت مبلغ هزینه کارشناسی و آگهی روزنامه از طرف ایشان موافقت به عمل آمد.
۲۰-درخواست مسعود باباپور طراح معماری مسجد امام حسن عسکری یاسوج با موضوع عدم لحاظ در سهمیه نام‌برده با توجه به عدم دریافت وجه توسط وی در جلسه مطرح و در راستای پاس داشت و ترویج روحیه ارائه خدمات به اماکن مذهبی موضوع مورد موافقت قرار گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آذر ۰۲
145 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0