مصوبات یکصدونهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1403 مصوبات یکصدونهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1403

مصوبات یکصدونهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۳

مصوبات یکصدونهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1403 ، اعلام شد. موضوع فعالیت آزمایشگاه‌ها و مجریان ذی‌صلاح در جلسه مطرح و مقرر شد موضوع به جلسه آینده موکول شود

کد خبر: 030125013 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ فروردین ۰۳ - ۶:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مصوبات یکصدونهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۳ ، اعلام شد. موضوع فعالیت آزمایشگاه‌ها و مجریان ذی‌صلاح در جلسه مطرح و مقرر شد موضوع به جلسه آینده موکول شود

مصوبات یکصدونهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۳

مصوبات یکصدونهمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1403
احتراما، یکصد و نهمین جلسه هیئت مدیره سازمان در دوره نهم مستند به دعوتنامه شماره ۱۴۰۳/ ۱۵۰ مورخ ۱۸/۱/۱۴۰۳ در دفتر ریاست سازمان تشکیل و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم و عرض تبریک سال نو از طرف دبیر سازمان به اعضاء حاضر در جلسه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
۱-درخواست فاطمه الزهرا بردیان با معرفی نامه شماره ۱۱۸۶/۴۰۰۱ مورخ ۲۶/۸/۱۴۰۲ گروه جهادی فطرس با موضوع تقبل نظارت فلاحی بدون دریافت حق الزحمه برای پروژه نامبرده به آدرس مادوان علیا در جلسه مطرح و با عنایت به بخشنامه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر امکان ارائه خدمات توسط مهندسین به صورت داوطلبانه و یک کار در سال جهت امور خیریه و هم‌چنین به شرط اینکه “اولا در گروه ساختمانی الف باشد و “ثانیا با پیوست رضایت و درخواست کتبی جناب آقای مهندس فلاحی با درخواست نامبرده موافقت به عمل می‌آید.
۲- موضوع تعیین تکلیف مسئولان دفاتر نمایندگی در جلسه مطرح و شهیدزاده با اخذ ۸ رأی از ۹ رأی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان کهگیلویه و نظر به نامه درخواستی از طرف جامعه مهندسی شهرستان گچساران و به احترام امضاء کنندگان آن، درخواست با روزبه حیدری با ۹ رأی برای تصدی مدیر دفتربانمایندگی گچساران موافقت به عمل آمد جهت تصدی نمایندگی شهرستان چرام جناب آقای مهندس فیض الله رحیم پور اخذ ۹ رأی، یزدان تبریک جهت تصدی مسئولیت دفتر نمایندگی سیسخت با اخذ ۹ رأی به عنوان مدیر نمایندگی سی سخت و در صورت عدم پذیرش شرایط نظام نامه و بخشنامه های صادره، شهرام جهانفکر بعنوان مدیر دفتر نمایندگی مربوطه انتخاب می شوند. جهت تصدی مسئولیت دفتر نمایندگی باشت، راستی پور با اخذ ۹ رأی و دفتر نمایندگی لنده، امین اله شفایی با اخذ ۹ رأی به عنوان مدیر دفتر مربوطه انتخاب شدند. برای تصدی مدیریت دفتر نمایندگی دیشموک، فرشته برزگر با اخذ ۸ رأی انتخاب شد، برای مدیر دفتر نمایندگی لیکک با محمد طرب ساز با اخذ ۵ رأی موافقت بعمل آمد و جهت تصدی مسئولیت دفتر نمایندگی قلعه رئیسی سرکار خانم زینب مهرجو با ۹ رأی به عنوان مدیر دفتر مربوطه انتخاب گردیدند. عقد قرارداد مطابق دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های مربوطه با مسئولین دفاتر مربوطه الزامی است).
۳- موضوع اجرای مصوبات مجمع آبان ماه سال ۱۴۰۲ نظر به تقاضای جمعی از مهندسان و همچنین مکاتبه بازرسان محترم سازمان در جلسه مطرح و مقرر شد، موضوع امتیاز تصویب شده برای حاضرین در مجمع مذکور از وزارت محترم راه و شهرسازی استعلام شود.
۴- موضوع فعالیت آزمایشگاه‌ها و مجریان ذی‌صلاح در جلسه مطرح و مقرر شد موضوع به جلسه آینده موکول شود.
۵- موضوع شکایت لاهوتیان در جلسه مطرح و با انعقاد قرارداد یک ساله براساس دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های مربوطه بعنوان مدیر دفتر نمایندگی مارگون بدون داشتن رابطه استخدامی با ایشان موافقت به عمل آمد.
۶- نامه شماره ۳۳۵۱/ م مورخ ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ شورای مرکزی مبنی بر کمک به سیل زدگان در جنوب استان سیستان و بلوچستان در جلسه مطرح و با پرداخت مبلغ بیست میلیون تومان به سیل زدگان استان سیستان موافقت به عمل آمد.
۷- موضوع نامه شورای محترم مرکزی به شماره ۵۳۴۰۳/ ش م مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۳ با موضوع جدول هزینه ساخت سال ۱۴۰۳ در جلسه مطرح و به اطلاع اعضاء رسید.
۸- موضوع پرداخت حق الزحمه ارکان در جلسه مطرح و مقرر شد موضوع توسط اسکندری، جهانبازی، احسانی و وحیدمهر بررسی و پیشنهاد آنها در جلسه آتی هیئت مدیره جهت تصمیم گیری مطرح گردد، هم‌چنین مقرر شد پرداخت حقوق کارکنان در سال جدید براساس بخشنامه های اداره کار انجام گردد.
٩ – موضوع شکایت خانم فردایی علیه فرندپور در جلسه مطرح و مقرر شد، موضوع جهت بررسی به کمیته انضباطی سازمان ارجاع شود.
۱۰- گزارش خانم متین راد راجع به برگزاری دوره های آموزشی و اشکالات آنها در جلسه مطرح و مقرر شد، موحدپور موضوع را با مشورت کمیته آموزش و مجری آموزشی پی‌گیری و حل و فصل کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ فروردین ۰۳
123 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0