مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، اعلام شد. یکصدو پنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان در تاریخ1402/11/14 در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد

کد خبر: 021212005 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ اسفند ۰۲ - ۱۰:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، اعلام شد. یکصدو پنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان در تاریخ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد

مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد
مصوبات یکصدوپنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان استان۱۴۰۲
احتراما یکصدو پنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان در تاریخ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ در دفتر ریاست سازمان تشکیل و پس از تلاوت آیاتی از قران کریم و خیر مقدم دبیر سازمان، موارد زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
۱)نامه شماره د/۲۰/۱۵ مورخه۱۴۰۲/۱۰/۱۲ دارالقران آموزش و پرورش بخش چاروسا با موضوع بخشش هزینه های سازمان جهت احداث ساختمان دارالقران و کتاب‌خانه بخش مربوطه در جلسه مطرح و به منظور مشارکت سازمان در امور مذهبی و فرهنگی با بخشودگی هزینه های سازمان موافقت به عمل آمد.
۲)موضوع مشکلات ایجاد شده در دفتر نمایندگی قلعه ریئسی درجلسه مطرح و مورد بحث قرار گرفت و مصوب شد:
الف)در فرجه یک هفته ای مکان دفتر نمایندگی به مکانی مستقل و خارج ازمحل شخصی کارمند یا مدیر دفتر نمایندگی انتقال یابد .(وحدت رویه)
ب)از تاریخ تصویب این مصوبه مبالغ پرداختی و حق الزحمه و اضافه کاری کارکنان دفاتر با توجه به درآمد ماهیانه نمایندگی می باشد.ضمنا مقرر گردید حداکثر تا ۲۸ هرماه درآمد مالی نمایندگی ها در حوزه های مختلف درآمدی با امضای مدیر و یا ریئس دفتر به سازمان استان ارسال گردد.در صورت عدم ارسال اطلاعات به صورت مستند و دقیق‌تر اضافه کاری به کارکنان دفتر مربوطه تعلق نمی گیرد. صحت سنجی موارد فوق توسط خزانه دار و مسئول محترم مالی سازمان انجام گیرد.
ج)جابجایی کارکنان دفاتر تابعه استان الزامی بوده و به صورت دوره ای حداقل هر ۲ سال یک‌بار انجام پذیرد. جابجایی کارکنان بیش از پنج سال سابقه در یک دفتر نمایندگی به دفاتر دیگر الزامی و در اولویت می باشد. جابجایی حداکثر در ۲ ماه اخیر انجام گرفته و چنانچه کارکنان دارای فرزندان مدرسه ای می باشند زمان جابجایی به ریاست سازمان تفویض می شود.
۳)موضوع تعیین تکلیف خودروهای سازمان در جلسه مطرح و مقرر گردید یکی از خودروها تحویل ریئس سازمان و دیگری در اختیار هیئت مدیره سازمان قرار گیرد. انتخاب راننده برای خودرو دوم توسط ریاست سازمان انجام می‌گیرد.
۴)موضوع نرم افزار گاز در جلسه مطرح و با خریداری نرم افزار مربوطه با همکاری آقای مهندس احسانی و نظارت ریاست و خزانه دار سازمان موافقت به عمل آمد. ضمنا مصوب گردید مهندسانی که دارای صلاحیت نظارت و بازرسی گاز می باشند در صورت کمک به سازمان جهت خریداری نرم افزار مربوطه (با اهدائ حق الزحمه یک کنتور )تعداد دو نظارت و بازدید کنتور به عنوان پاداش همکاری به سهمیه نظارت آنان اظافه شود.
۵)درخواست رضوی مسئول محترم واحد مالی سازمان با موضوع بخشودگی صددرصد جرائم مالیلتی سنوات ۱۳۹۳تا۱۳۹۵ در صورت پرداخت تا پایان موعد اعلام شده در جلسه مطرح و مورد موافقت به عمل آمد.
۶)موضوع تعداد کار پروژه های نهضت ملی در جلسه مطرح و مقرر شد، طراحی پروژه های نهضت ملی جزءتعداد کار در سهمیه مهندسان لحاظ نگردد .ضمنا مقرر گردید در موضوع نظارت طرح مذکور نیز به ازای هر ۴۰۰۰ مترمربع یک کار در سهمیه ناظرین لحاظ شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۰۲
426 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0