مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند تصویب تراز مالی سال نود و پنج سازمان

تصویب تراز مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در مجمع عمومی نوبت دوم به طور فوق العاده سازمان

تراز مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر: 960702011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ مهر ۹۶ - ۷:۰۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، تراز مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان مورد تصویب قرار گرفت.تصویب تراز مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

تصویب تراز مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

تصویب تراز مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در مجمع عمومی نوبت دوم به طور فوق العاده سازمان

تصویب تراز مالی سال نود و پنج سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در مجمع عمومی نوبت دوم به طور فوق العاده سازمان

 

در نوبت دوم مجمع عمومی به طور فوق العاده این سازمان که با حضور هیات مدیره و تعدادی از مهندسین عضو در کانون طه گرگان برگزار گردید، بعد از طی فرایند قانونی تراز مالی به رای گذاشته و با پنجاه و هشت رای مثبت از هفتاد و یک رای ماخوذه تصویب شد.
در آغاز این مجمع ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته و افزایش حوزه خدمات مهندسی در هیات مدیره هفتم بیان کرد : شیوه نامه ۳ جانبه برق به طور رسمی با حضور معاونت عمرانی استاندار و سایر مدیران مربوط وارد فاز اجرایی گردید.
احمد تجری هم چنین از اجرای تفاهم نامه ۳ جانبه آبفا در گرگان و گنبد خبر داد و عنوان کرد: عملی شدن تفاهم نامه های دیگر همچون مسوول ایمنی و شهرکهای صنعتی در حال پی گیری است.
تجری در موضوع فعالیتهای هیات مدیره در حوزه مالی گفت : در موضوع شفافیت هزینه ها، نرم افزار راهکاران سیستم در سازمان در حال استفاده است که این کار سبب خواهد شد گزارشهای مالی سازمان و دفاتر به صورت روزانه در دسترس خواهد بود.
وی هم چنین ادامه داد : در تکمیل اظهارنامه مالیاتی سال نود و پنج و نیز برخی از مشکلات حوزه مالی که مسکوت مانده بود، اقدامات مهمی صورت پذیرفت و مشکلات حل شد.

تصویب تراز مالی سال نود و پنج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


وی گفت: با برنامه ریزی که انجام دادیم تراز مالی سال نود و پنج در اوایل مرداد نود و شش آماده شده بود که به علل مسایل مربوط به روزنامه رسمی برگزاری مجمع آن که تا امروز به تعویق افتاده رسیدگی کنیم.
در این مجمع پس از طی فرایند قانونی انتخاب هیات رییسه موقت و دائمی مجمع و در راستای اجرای دستور کار، در آغاز، قره باش مشاور مالیاتی و مالی سازمان گزارش تراز مالی را ارائه و به پرسشهای حاضران را جواب داد.
در ادامه خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان هم با حضور در جایگاه روند بررسی حسابها توسط حساب رسان را بیان نمود.
سید مجتبی موسوی با اشاره به تلاشهای اثرگذار صورت گرفته در جهت ارتقا فعالیت مالی سازمان گفت: همه سعی ما این است که بتوانیم شفافیت و سرعت را در تراز مالی اعمال کنیم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه الکترونیک تلگرام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مهر ۹۶
1405 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0