تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نظام مهندسی کشاورزی یزد تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نظام مهندسی کشاورزی یزد

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نظام مهندسی کشاورزی یزد

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نظام مهندسی کشاورزی یزد ، صورت گرفت. نشست مدیرکل و معاون حفاظت محیط زیست استان با رییس، اعضای شورا و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد برگزار شد

کد خبر: 000404003 تاریخ انتشار: جمعه ۴ تیر ۰۰ - ۶:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نظام مهندسی کشاورزی یزد ، صورت گرفت. نشست مدیرکل و معاون حفاظت محیط زیست استان با رییس، اعضای شورا و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد برگزار شد

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نظام مهندسی کشاورزی یزد

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از نظام مهندسی کشاورزی یزد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با حضور در سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد از همکاری و همراهی این سازمان در زمینه های مختلف محیط زیستی تقدیر و تشکر نمود.
نشست مدیرکل و معاون حفاظت محیط زیست استان با رییس، اعضای شورا و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، در سالن جلسات نظام مهندسی با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.
در این نشست محمدرضا خلف باغی ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی از حسن توجه، همراهی و پی‌گیری های مدیرکل محیط زیست استان یزد نیز تقدیر و تشکر کرد و گفت: با پی‌گیری ها، تعاملات و همبستگی یک‌دیگر، در راستای فعالیتها محیط زیستی قدم های موثر و مثبتی برداشته شد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تصریح کرد: با مطرح نمودن طرح تبصره یک ماده شانزده قانون هوای پاک و تصویب آن در مجمع نمایندگان و اجرای این قانون توانستیم هم به صنایع و هم به پاکی هوای شهر کمک کنیم.
خلف باغی ادامه داد: در طول این یکسال جهت بررسی و نظارت برای داشتن واحد hse در صنایع توسط نمایندگان بازدیدهایی از صنایع گوناگون به عمل آمد و جهت راه اندازی و به کارگیری نیروی متخصص محیط زیست در صنایع مکاتباتی با صنایع صورت گرفت.
وی افزود: در سال ۹۹ از بیش از هشتاد نفر از کارشناسان محیط زیست مصاحبه به عمل آمد و بیش از بیست نفر از کارشناسان منتخب در صنایع مستقر شدند.
وی در خاتمه اظهاراتش ابراز امیدواری کرد با همکاری و برنامه منسجم تر بتوانیم در سال ۱۴۰۰، با برگزاری دوره های آموزشی و ارتقا سطح علمی، دانش آموختگان محیط زیست، کارشناسان بیشتری را جهت کمک به رفع مشکلات زیست محیطی صنایع و جلوگیری از آلودگی ها معرفی کنیم.
در ادامه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از اقدامات و همکاریهای رییس و پرسنل نظام مهندسی در راستای فعالیتهای حفاظت محیط زیست تقدیر و تشکر نمود و گفت: اگر استان یزد در این ۳ سال اخیر در زمینه محیط زیست در رتبه های یکم تا سوم کشوری قرار گرفته است درگرو حمایت ها و همبستگی دستگاه‌های مختلف ازجمله نظام مهندسی کشاورزی است.
نیره پورملایی از اجرایی شدن قانون هوای پاک ابراز خرسندی کرد و گفت: با حضور و پی‌گیری کارشناسان محیط زیست در صنایع، بسیاری از آلایندگیهای زیست محیطی و مشکلات صنایع کاهش یافته است و امیدواریم با استقرار بیشتر اعضای سازمان شاهد کاهش و رفع مشکلات زیست محیطی صنایع باشیم.
وی به راه اندازی مجهزترین مرکز پایش آنلاین کشور در یزد اشاره نمود و گفت: یکی از اقدامات موثر در جهت کاهش شاخصهای آلودگی زیستی راه اندازی مرکز پایش آنلاین در استان بود، با این نگاه که بهبود محیط زیست زمانی اتفاق می‌افتد که نگرش زیست محیطی در جامعه نهادینه گردد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری یک‌دیگر بتوانیم با بالابردن فرهنگ و دانش و آگاهی، شهری سالم و دور از آلایندگی داشته باشیم.
در ادامه غلامرضا برزگری دبیر شورا و معاونین سازمان به ایراد سخن پرداخت و پیشنهادات مرتبط محیط زیستی را ارایه کرد که مورد استقبال مدیرکل محیط زیست استان قرار گرفت.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۰۰
541 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0