تقدیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از رسانه ملی تقدیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از رسانه ملی

تقدیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از رسانه ملی

تقدیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از رسانه ملی ، برای توسعه کشاورزی مدرن در استان صورت گرفت. پهلوانیان نقش فضای سبز در تولید اکسیژن و پاکیزه کردن هوای استان یزد را مهم دانست

کد خبر: 000302002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ خرداد ۰۰ - ۱۲:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تقدیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از رسانه ملی ، برای توسعه کشاورزی مدرن در استان صورت گرفت. پهلوانیان نقش فضای سبز در تولید اکسیژن و پاکیزه کردن هوای استان یزد را مهم دانست

تقدیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از رسانه ملی

تقدیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از رسانه ملی
تقدیر از رسانه ملی برای توسعه کشاورزی مدرن در یزد
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از تلاش‌های رسانه ملی برای توسعه کشاورزی مدرن در استان تشکر کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، تلاش ‌های بخش‌ های مختلف خبر، صدا و سیمای رسانه ملی در استان برای توسعه کشاورزی و رفع موانع موجود در مسیر تولید در این بخش را ستودنی دانست.
خلف باغی گفت: رشد فناوری در ایجاد گلخانه‌های مدرن و استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاهی باعث شده تا مصرف آب برای آبیاری در استان شصت درصد کاهش یابد و بازدهی تولید چندین برابر شود.
تقدیر از رسانه ملی برای توسعه کشاورزی مدرن در یزد با تشکر از برنامه‌های مختلفی که صداو سیمای استان برای معرفی ظرفیت‌ های کشاورزی در استان تولید کرده خواستار معرفی بیشتر این ظرفیت‌ها از سوی صداو سیمای استان شد.
مدیر کل صدا وسیمای یزد هم در این دیدار با اشاره به توسعه نادرست استان و شیب تند آسیب ‌های زیست محیطی، بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی حاصل از آن گفت متاسفانه ما با این شیوه توسعه ریه‌های استان را خفه کردیم.
پهلوانیان نقش فضای سبز در تولید اکسیژن و پاکیزه کردن هوای استان یزد را مهم دانست و خواستار توسعه بخش کشاورزی با دانش و فناوری ‌های جدید به عنوان یکی از ملزومات توسعه درست در استان شد.
وی ادامه داد: اگر چه آب دریزد کم است، اما آب استان کم‌تر از کشور‌هایی مانند قطر و امارات نیست و اگر این کشور‌ها در توسعه فضای سبز موفقیت‌های چشم گیر داشته اند ما هم باید بتوانیم که فضای سبز استان را توسعه بدهیم.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۰۰
974 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0