تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و جامعه مهندسان مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اظهار داشت:

تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و جامعه مهندسان

علی رضا مصطفی‌ زاده _ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و ریاست دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از رئیس و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات و هم چنین جامعه مهندسان استان تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر: 970712028 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۵:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی رضا مصطفی‌ زاده _ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و ریاست دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از رئیس و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات و هم چنین جامعه مهندسان استان تقدیر و تشکر نمود.

تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و جامعه مهندسان

تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و جامعه مهندسان

تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و جامعه  مهندسان

علی رضا مصطفی ‌زاده طی پیامی بمنظور برگزاری باشکوه پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از تمامی عزیزانی که در برگزاری این انتخابات سهم داشتند و هم چنین از کلیه مهندسان در مشارکت حداکثریشان که میتواند پشتوانه محکمی در پیشبرد اهداف سارمان نظام مهندسی استان باشد، تقدیر و تشکر نمود.
مصطفی ‌زاده به مشارکت حداکثری جامعه مهندسان استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : هزار وصد و سی و هشت نفر مهندس در این دوره از انتخابات شرکت کردند که این مشارکت ۲۸/۶ درصدی مهندسان را نشان می ‌دهد.

تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و جامعه مهندسان

قابل ذکر است سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی دارای سه هزار و نهصد و هفتاد و هفت عضو در هفت رشته اصلی معماری، عمران، تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک می ‌باشد.
منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیلی بر آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
1110 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0